Oznámení v souvislosti s fúzí
1. 10. 2024S účinností k 1. 10 2024 došlo k fúzi sloučením zanikající společnosti Allegro Retail a.s. (dříve Internet Mall, a.s.), IČO: 262 04 967, se sídlem U garáží 1611/1, Holešovice, 170 00 Praha 7, zapsané obchodním rejstříku vedeném Městským soudem...
Oznámení v souvislosti s plánovanou fúzí společností Mall Group a.s. a Allegro Retail a.s.
25. 07. 2024V souvislosti s plánovanou fúzí sloučením společnosti Allegro Retail, jako společností zanikající, se společností Mall Group, jako společností nástupnickou, činí níže uvedená oznámení.
Allegro v prvním čtvrtletí v Polsku dále roste a zvyšuje zisk, v Česku spustilo platformu Allegro.cz
25. 05. 2023Allegro v 1. čtvrtletí splnilo či překonalo všechny výhledové ukazatele. Nejoblíbenější polská e-commerce platforma i nadále vykazuje odolnost vůči zpomalující se ekonomice i zvyšující se citlivosti zákazníků na cenu zboží.
Allegro splnilo svá předsevzetí pro rok 2022 a je připraveno na spuštění nákupní platformy v ČR
30. 03. 2023V roce 2022 Allegro splnilo svá finanční očekávání dosažením nových rekordů v počtu aktivních kupujících i nabídek, a zároveň od minulého roku výrazně pokročilo v přípravách na spuštění Allegro.cz.
Mall Group má nového generálního ředitele. Jean Charretteur pomůže firmě při integraci s Allegrem i s dalším rozvojem 1P byznysu
14. 03. 2023Do vedení Mall Group se postavil Jean Charretteur (51). Do firmy přichází s početnými zahraničními zkušenosti z manažerských pozic ve společnostech Tesco, Metro AG či Carrefour. Z pozice generálního ředitele bude mít v Mall Group na starost především aktivity spojené s integrací s mezinárodní e-commerce skupinou Allegro. V nové roli zastřeší jak aktivity Mallu v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, Slovinsku a Chorvatsku, tak i vedení e-shopu CZC, kde přebere část kompetencí od odcházející Jitky Dvořákové, generální ředitelky CZC.
Komunikaci Mall Group nově přebírá Jakub Charvát
13. 02. 2023Novým manažerem komunikace Mall Group se od února stává Jakub Charvát (36). V jedné z největších e-commerce skupin střední a východní Evropy působí Charvát již tři roky, přičemž doteď měl na starost interní komunikaci a CSR činnosti. Nyní rozšíří své kompetence také o externí komunikační aktivity, o které se poslední tři roky starala Pavla Hobíková.
Allegro ve 3. čtvrtletí: Meziroční růst tržeb o 32 %, zvýšení počtu zákazníků na 13,8 milionu a další rozšiřování tržiště třetích stran
30. 11. 2022Polská část společnosti Allegro, která tvoří největší podíl na celkovém podnikání, ve třetím čtvrtletí zrychlila meziroční růst GMV na 21 % a příjmů na 32 %. Společnost připojila na platformu nové značky, jako je Triumph, Coty, Porsche nebo Iveco, a počet aktivních nabídek překročil 260 milionů. Rozšiřující se základna obchodníků ve spojení s cenovou politikou platformy pomohly zvýšit počet zákazníků na nové maximum 13,8 milionu, zatímco průměrná GMV, kterou vygenerovali, vyskočila ve 3. čtvrtletí meziročně o dalších 13,3 % na 3 449 PLN.
Allegro s Mallem prohlubují vazby, českým zákazníkům přináší populární Smart! s bezplatnou dopravou do 15 tisíc výdejních míst
24. 11. 2022Internetové tržiště Mall.cz dále pokračuje v integraci se společností Allegro a nově do Česka přináší službu Smart!, která umožní zákazníkům výrazně ušetřit na dopravě. Mezi polskými zákazníky je obdobná služba pod značkou Allegro Smart! dlouhodobě velmi oblíbená a nyní mohou jejích výhod využívat i nakupující na Mallu. Možnost bezplatného doručení mají od 24. 11. k dispozici všichni registrovaní zákazníci, přičemž nabídka se vztahuje na miliony produktů v sortimentu, ať už je prodává přímo Mall, nebo některý z tisíců partnerských e-shopů. Současná akce potrvá po dobu dvou měsíců do 24. 1. 2023.
Mall mění svou vizuální identitu. Nové logo symbolizuje postupující integraci s polským Allegrem
30. 9. 2022Poté, co byla letos v dubnu oficiálně dokončena akvizice Mallu společností Allegro, přichází jeden z největších českých e-commerce hráčů s novým logem „Mall by Allegro“. Nová identita společnosti byla představena nejen v Česku, ale také na Slovensku a v Maďarsku. Cílem tohoto kroku je identitu obou firem sjednotit a posílit tak jejich jednotné působení v pozici přední e-commerce skupiny v regionu.
Společnost Allegro zahájila konsolidaci Mall Group a WE|DO a ve druhém čtvrtletí meziročně navýšila obrat o 22 %
29. 9. 2022E-commerce skupina Allegro zveřejnila své obchodní výsledky za druhé čtvrtletí letošního roku. Polské aktivity společnosti, které tvoří největší podíl na celkovém podnikání, zrychlily meziroční růst GMV na 16 % a tržeb na 22,3 %. Počet aktivních zákazníků dosáhl nového maxima 13,6 milionu a průměrná GMV na jednoho aktivního zákazníka vzrostla meziročně o 13,9 % na 3 350 PLN. Allegro zahájilo konsolidaci v dubnu nabyté Mall Group a WE|DO a připravuje nasazení svého tržiště pro obchodníky třetích stran i v České republice.
Novým generálním ředitelem Allegra se stává Roy Perticucci. Soustředit se bude na expanzi skupiny i probíhající integraci s českou Mall Group a WE|DO
05. 9. 2022Funkce nového generálního ředitele a člena představenstva společnosti Allegro se od 1. září 2022 ujal Roy Perticucci. Jeho úkolem je především pokračovat v rozběhnuté transformaci společnosti do pozice evropského šampiona v oblasti elektronického obchodu a úspěšné dokončení probíhající integrace se společností Mall Group a kurýrní službou WE|DO, jejichž nákup Allegro formálně dokončilo letos na jaře.
Mall Group nově povede Jakub Střeštík
14. 6. 2022Do čela Mallu se posouvá zkušený manažer Jakub Střeštík. Pozice Managing Director se ujímá ze své role Chief Commercial Officer, kterou zastává poslední dva roky. Dosavadní CEO Mall Group Jan Hanuš se rozhodl ve své funkci ke konci července skončit a po letech v náročných manažerských pozicích věnovat více času své rodině a menším, osobním projektům.
Allegro má za sebou solidní první kvartál s 13% růstem navzdory nepříznivým podmínkám. Mezinárodní expanze přináší klíčové milníky
26. 5. 2022Hrubý objem prodaného zboží zobchodovaný prostřednictvím společnosti Allegro v prvním čtvrtletí meziročně vzrostl o 12,8 %, i když ji stále překonává 14,2% meziroční nárůst průměrných výdajů. Loňské lockdowny a začátek ruské invaze na Ukrajinu ovšem zvýšily laťku pro srovnávání. Četná zlepšení v oblasti výběru zboží, ceny a pohodlí při nakupování – klíčových faktorů, které stojí za celkovým zážitkem z nakupování – zajistila společnosti Allegro nejlepší rNPS (relační skóre čistých promotérů) ve své třídě na úrovni 81 bodů. Další monetizační iniciativy umožnily, aby se upravená marže EBITDA po lednovém minimu zlepšila.
Vstup na marketplace je čím dál snazší. Jen za duben na Mall přibylo 400 nových e-shopů. Díky BaseLinkeru se napojí na pár kliků
19. 5. 2022K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český marketplace Mall Partner jich eviduje přes 4 500 a další rychle přibývají, přičemž jen za duben jich na Mallu přibylo téměř 400. Obchodníci prodejem přes tržiště rozšiřují své prodejní kanály a často díky marketplacům také snadno expandují do zahraničí, kam by pro ně byla cesta jen s vlastním e-shopem velmi nejistá a složitá. Většina e-shopů si dnes cestu na internetová tržiště usnadňuje pomocí integračních služeb a nástrojů. Jedním z nejrozšířenějších integrátorů v Evropě je BaseLinker, který kromě přímého napojení na velká e-shopová řešení, nově přináší podporu napojení e-shopů přes tzv. „feedy“. Na největší evropská tržiště tak dokáže napojit téměř každého bez potřeby hluboké znalosti IT.
BaseLinker přichází i na Slovensko a obchodníky snadno napojí na Mall i Allegro. Díky Mailstepu navíc mohou kompletně outsourcovat logistiku
12. 5. 2022Internetové tržiště Mall Partner přináší slovenským obchodníkům další usnadnění prodejů. Nově přináší možnost propojení skrze integrační platformu BaseLinker, která jim umožní snadno a rychle se napojit na Mall i Allegro a v jednom přehledném rozhraní BaseLinkeru se propojit rovněž s největšími e-shopovými řešeními, účetními systémy či logistickými službami. Zároveň mají obchodníci díky spolupráci s Mailstepem, jedním z největších poskytovatelů fulfillmentu, možnost plně outsourcovat svou logistiku, od procesu skladování až po samotnou expedici zásilek ke koncovým zákazníkům. Prodej přes tržiště MALL Partner a expanze napříč regionem je tak pro obchodníky ještě o mnoho snazší a dostupnější než kdy dříve.
Společnost Allegro dokončila akvizici MALL Group a WE|DO. Dále tak rozšiřuje svou mezinárodní působnost
01. 4. 2022Společnost Allegro, nejpopulárnější nákupní platforma v Polsku a jeden z deseti největších internetových obchodů na světě, dokončila převzetí společností MALL Group a WE|DO. Spojení toho nejlepšího ze všech firem podpoří pokračující mezinárodní expanzi rozšířené skupiny a umožní obchodníkům z celého regionu i mimo něj těžit z toho, že mohou díky jedinému zalistování své výrobky prodávat napříč zeměmi. Zároveň poskytne desítkám milionů spotřebitelů v EU pohodlný přístup k širšímu sortimentu, výhodným cenám a kvalitnímu doručování zboží napříč zeměmi.
Tržiště MALLu roste i přes pokles e-commerce. Průměrný obchodník na MALLu odbaví 800 objednávek ročně a utrží 650 000 korun
16. 3. 2022Ačkoliv oblast e-commerce v České republice poslední roky kontinuálně rostla, oproti loňskému roku se v lednu 2022 dle dat Heureka.cz trh o 17 % propadl, v únoru to bylo dokonce o 29 %. Tržiště MALLu naproti tomu ve srovnání s loňským rokem posiluje o téměř 50 % a eviduje rychlý nárůst počtu e-shopů zapojených do programu, kterých je již přes 3 500. Obchodníci si na tržišti MALLu vydělají v průměru 650 000 ročně a získají přes 800 objednávek. Stále větší část z nich si navíc prodej na marketplacu vybírá kvůli snadné zahraniční expanzi, nebo kvůli možnosti výrazně zvýšit svou zákaznickou bázi bez potřeby nákladných marketingových aktivit.
MALL nabídne obchodníkům skladování i expedici zboží, navazuje spolupráci s jedničkou ve fulfillmentu Mailstepem
9. 2. 2022MALL si pro obchodníky připravil zásadní novinku. Největší české online tržiště navazuje spolupráci s českou jedničkou ve fulfillmentu Mailstepem, díky čemuž obchodníkům umožní kompletně outsourcovat skladování i odesílání zboží. Prodej přes tržiště MALL Partner je tak nyní pro obchodníka ještě o mnoho snazší než kdy dříve.
Na tržiště snadno a rychle. Největší evropský e-commerce integrátor přichází do Česka a obchodníky bleskově napojí na MALL
17. 1. 2022Populární e-commerce integrátor BaseLinker, který umí snadno a rychle napojit e-shopy na největší online tržiště, přichází do Česka a na Slovensko. Nástroj tak nově mohou využít i čeští a slovenští obchodníci, kteří se díky BaseLinkeru snadno dostanou na MALL a přímo v jeho rozhraní budou moci zalistovat zboží i odbavovat objednávky zákazníků. Z BaseLinkeru lze navíc své zboží vystavit i na další online tržiště včetně polského Allegra či Amazonu.
MALL nabírá přes 300 nových e-shopů měsíčně. Zákazníci mají o letošních Vánocích rekordní výběr
20. 12. 2021Tržiště MALL rekordně roste a hlásí stále větší počet nových partnerských e-shopů. Za jediný den jich nyní přibývá více než desítka, přičemž zájem o prodej na tržišti mají prodejci všech velikostí a kategorií.
Naším čtvrtým výhercem je pan Miroslav
7. 12. 2021V pátek 26. listopadu jsme vylosovali našeho čtvertého výherce 1 000 000 Kč, pana Miroslava.
Naší třetí výherkyní milionu je paní Eva
25. 11. 2021V pátek 19. listopadu jsme vylosovali našeho druhého výherce 1 000 000 Kč, paní Evu.
Naší druhou výherkyní je paní Mirka
19. 11. 2021V pátek 12. listopadu jsme vylosovali našeho druhého výherce 1 000 000 Kč, paní Mirku.
Naším prvním milionářem je student Nathan
11. 11. 2021V pátek 5. listopadu jsme vylosovali našeho prvního výherce 1 000 000 Kč, studenta Nathana, kterého jsme se pro vás vyzpovídali.
Allegro kupuje Mall Group a. s., přední e-commerce platformu v regionu CEE, a logistického operátora WE|DO
4. 11. 2021Společnost Allegro, nejoblíbenější nákupní platforma v Polsku a jedna z největších e-commerce platforem v Evropě, dnes oznámila, že se dohodla na převzetí 100% podílů ve společnostech Mall Group a.s. („Mall Group“) a WE|DO CZ s.r.o. („WE|DO“) od prodávajících akcionářů PPF, EC Investments a Rockaway Capital. Společnosti Mall Group a WE|DO budou koupeny za cenu 881 milionů eur, která vychází z pevného ocenění ve výši 925 milionů eur upraveného o dluh a podobné položky ve výši 44 milionů eur. Konečná cena může být navýšena až o 50 milionů eur v závislosti na výkonnosti Mall Group.
Black Friday na MALLu startuje. Nabídne tisíce produktů a ze čtyř zákazníků udělá milionáře
8. 10. 2021Největší české internetové tržiště si pro zákazníky připravilo příjemnou novinku. MALL.CZ letos spouští Black Friday s výrazným předstihem a zákazníci tak budou mít možnost zboží za akční ceny bez stresu nakupovat celých 8 týdnů. Zákazníci, kteří od 8. října až do půlnoci z 24. na 25. listopadu nakoupí na MALLu, budou navíc automaticky zařazeni do slosování o milion korun. Milionáře bude MALL vybírat každý listopadový pátek a v České republice tedy rozdá celkem 4 miliony korun. Slevová akce vyvrcholí 28. listopadu.
MALL.CZ: Obavy z nedostupného zboží urychlily vánoční nákupy: Prodej hraček v září meziročně narostl o 50 %
7. 10. 2021Nákupy hraček, které každoročně tvoří zásadní část vánočního obratu obchodníků, letos odstartovaly dříve než v předchozích letech. Segment hraček na MALL.CZ tak v září vykázal 50% nárůst oproti předchozímu roku. Nejvyhledávanější hračkou bylo Lego a jeho tematické sety inspirované oblíbenými seriály.
Šéfem B2B divize MALL Group se stává Jan Hollmann. Firemní zákazníky chce naučit nakupovat online
30. 9. 2021Novým šéfem B2B segmentu MALL Group je Jan Hollmann (45). Přichází z Alzy, kde se se svým týmem čtyři roky staral o firemní byznys, který představoval největší rozvojový segment e-shopu. V oblasti byznysu a obchodu se pohybuje již téměř 20 let, ze své pozice chce změnit nákupní návyky ve firmách a pomoci jim se zjednodušením nákupního procesu jeho digitalizací. Na starost bude mít kompletní B2B segment napříč celou skupinou MALL Group, jejíž potenciál a možné synergie chce plně využít.
Poštovné už jen jednou. Při nákupu u více obchodníků za vás MALL nově zaplatí dopravu
19. 8. 2021Největší české internetové tržiště MALL.CZ přináší novinku, která zatím na trhu zdaleka není obvyklá – možnost nákupu za jediné poštovné. Pokud zákazník nakoupí zboží od několika různých obchodníků na tržišti, poštovné zaplatí jen jednou a zbylou dopravu odteď doplatí MALL. Zákazník tak získává výhodu v podobě tisíců e-shopů na jednom místě a k tomu špičkovou uživatelskou zkušenost bez dalších nákladů na dopravu.
U školních potřeb vede ergonomie a udržitelnost. Aktovky střídají nadčasovější batohy, přibývá pomůcek z ekologických materiálů
16. 8. 2021Začátek školního roku se blíží a do popředí zájmu na MALL.CZ se tak mezi zákazníky dostávají školní potřeby a pomůcky. Trendem jsou letos zejména výrobky z udržitelných materiálů a polstrované batohy, které střídají aktovky. Na MALL.CZ mohou rodiče nejmenších školáků, ale i starší studenti vybírat z desetitisíců položek v sortimentu školních potřeb, jejichž nabídka se oproti loňsku významně rozrostla i díky zapojení partnerských obchodníků. Velmi široká je letos nabídka batohů a aktovek, penálů, ale i výtvarných potřeb
Do čela vývoje MALL Group nastupuje Ondřej Šťastný. Na pozici Engineering Directora přišel z Microsoftu
2. 8. 2021MALL Group hlásí nového šéfa vývoje. Na pozici Engineering Directora nastupuje Ondřej Šťastný (33), který ve skupině přebírá zodpovědnost za tým Developmentu a ERP. Šťastný si na novou pozici přináší bohaté zkušenosti z oblasti softwarového vývoje napříč odvětvími a do MALL Group přichází po více než šestiletém působení ve společnosti Microsoft.
MALL má ve své nabídce už 2 miliony produktů. Tržiště roste a do roku 2025 chce 25 tisíc partnerských obchodníků z celého regionu
15. 6. 2021Internetový obchod MALL.CZ pokračuje ve strmém růstu. V nabídce má nyní již dva miliony produktů a dále tak upevňuje svou pozici e-shopu s nejširší nabídkou zboží na českém trhu. Úspěch slaví také partnerský prodej, díky kterému na MALLu prodává už přes 2 000 obchodníků z řad majitelů e-shopů i dříve čistě „kamenných“ obchodníků. I díky rychle rostoucímu počtu partnerů chce MALL svým zákazníkům do roku 2025 nabízet až 30 milionů položek.
MALL Group má za sebou přelomový rok. Loni odbavila přes 14 milionů objednávek a poprvé je v černých číslech
25. 05. 2021E-commerce skupina MALL Group má za sebou přelomový rok. Skupina zastřešující internetové tržiště MALL, oblíbený e-shop s elektronikou CZC.cz či e-shopy Vivantis a ProZdravi.cz se poprvé přehoupla do zisku. Za uplynulý obchodní rok1 se MALL Group podařilo vygenerovat obrat ve výši 20,7 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst o 26 %. K černým číslům skupině pomohl nejen boom internetového nakupování spojený s pandemií, ale především výrazné zlepšení transakční ekonomiky, transformace MALLu v tržiště i úspěch na zahraničních trzích.
Jan Hanuš se stal novým CEO MALL Group
08. 01. 2021Od 1. ledna 2021 se novým ředitelem (CEO) MALL Group stal Jan Hanuš. Do MALLu přichází po dvouletém působení ve funkci CEO Telenor Hungary. Předsedou představenstva zůstává Jakub Havrlant, který bude nadále zodpovědný za strategický rozvoj MALL Group.
Malé i velké radosti pro všechny. MALL.CZ odstartoval vánoční kampaň a spustil nový dlouhodobý komunikační koncept
01. 12. 2020MALL.CZ spustil v pondělí, 30. listopadu, novou vánoční kampaň s názvem „Malé i velké radosti pro všechny“. E-shop chce lidem letos ukázat, že Vánoce jsou o malých i velkých radostech. Ať už je to drobný dárek, dobrý skutek nebo velké gesto, Vánoce by těchto momentů měly být plné. Kampaň potrvá do 23. prosince a je lokalizovaná pro Slovensko. MALL.CZ zároveň startuje svůj nový komunikační koncept se sloním hrdinou.
MALL Partner se přibližuje dalším tisícům e-shopařů, spojil síly s FastCentrikem
30. 11. 2020Internetový obchod MALL.CZ spojil síly s FastCentrikem, jedním z nejsilnějších tuzemských hráčů na poli vývoje e-shopových řešení, a tisícům majitelů e-shopů tak výrazně usnadňuje možnost prodávat své zboží skrze internetové tržiště MALL Partner. Díky integraci partnerského prodeje do prostředí FastCentriku mohou nově obchodníci spravovat objednávky z MALLu přímo ve svém e-shopovém rozhraní a celý objednávkový proces tak odbavit v jediném systému.
MALL.CZ prodal za Black Friday zboží v hodnotě 2,3 miliardy korun. Nejprodávanější byly společenské hry a produkty osobní péče
30. 11. 2020Za celou kampaň Black Friday přesáhly tržby MALL Group 6,3 miliardy korun, což znamená oproti loňskému roku růst o 35 procent. Jen e-shop MALL.CZ prodal zboží v hodnotě 2,3 miliardy korun. Jde o meziroční růst o více než čtvrtinu. Internetovým obchodům MALL se dařilo nejenom v Česku, ale i v ostatních zemích, kde skupina MALL působí.
Skladům MALLu přes Vánoce uleví partnerští obchodníci, zákazníci si díky nim oproti loňsku vyberou z třikrát širší nabídky
11. 11. 2020Vánoce v e-commerce budou letos v mnohém jiné a jedním z důvodů je i rychlý rozmach partnerského prodeje v čele s programem MALL Partner. Nadcházející vánoční sezóna bude vůbec první, do které zásadně promluví internetová tržiště, a těžit z toho budou nakupující, obchodní partneři i samotný MALL.
MALL.CZ má řešení pro majitele zavřených obchodů. Online prodej jim umožní již do 24 hodin a za 290 korun měsíčně
22. 10. 2020Od dnešního dne jsou uzavřeny maloobchodní prodejny s výjimkou potravin, drogerií, lékáren, domácích potřeb či železářství a velká část obchodníků tedy stejně jako na jaře ze dne na den přichází o možnost prodávat své zboží zákazníkům.
Black Friday na MALL.CZ je tu. Nákup dárků může začít
16. 10. 2020MALL.CZ stejně jako v loňském roce i letos spouští Black Friday s předstihem. Slevová akce na e-shopu potrvá přes měsíc a nabídne několik tisíc produktů se slevami ve výši i osmdesát procent.
E-shopy měly přes léto napilno. Integrovaly se do online tržišť, aby lépe zvládly Vánoce
04. 09. 2020Shoptet, česká jednička na poli vývoje e-shopových řešení, spojila síly s internetovým obchodem MALL.cz a svým zákazníkům z řad majitelů e-shopů přináší možnost ještě snáze prodávat své zboží skrze program MALL Partner.
E-shopy měly přes léto napilno. Integrovaly se do online tržišť, aby lépe zvládly Vánoce
31. 08. 2020Letní prázdniny bývají pro majitele e-shopů spíše klidnějším časem, kdy objednávek je o něco méně a obchodníci mohou nabírat síly před náročným podzimem. Letos ale mají e-shopy neobvykle napilno. Pracují totiž na integraci do stále populárnějších online tržišť.
Na MALLu již prodává přes 1 000 aktivních obchodníků, obrat tržiště meziročně vyrostl o 235 %
21. 07. 2020Partnerský prodej v rámci MALL.CZ pokračuje ve strmém růstu a zájem obchodníků o prodej zboží na MALLu ani po odeznění koronavirové pandemie, která zavřela kamenné obchody, stále nepolevuje. Program MALL Partner v červenci oslavil pokoření milníku 1 000 aktivně zapojených obchodníků.
MALL.CZ jako první český e-shop nabízí přes milion produktů
17. 06. 2020Internetový obchod MALL.CZ slaví překročení hranice jednoho milionu produktů a upevňuje tak svou pozici e-shopu s nejširší nabídkou zboží na českém trhu. Překonání tohoto významného milníku navíc ukazuje, s jakou rychlostí MALL.CZ v posledních měsících roste – jen za posledních 12 měsíců do nabídky e-shopu přibylo na 650 000 položek a meziroční růst nabídky je tedy více než 180%.
Marketplace MALLu roste, partnerský prodej generuje již přes čtvrtinu objednávek
27. 05. 2020Partnerský prodej v rámci MALL.cz zažívá významný růst a do prodeje v rámci tzv. marketplace se zapojuje čím dál více obchodníků. O zboží partnerů je navíc velký zájem a prodeje v rámci marketplace MALL Partner již tvoří více než 25 % ze všech objednávek na MALL.cz.
Jakub Střeštík je novým obchodním ředitelem v MALL Group
29. 04. 2020Na pozici obchodního ředitele skupiny MALL v dubnu nastoupil Jakub Střeštík (43). Zodpovědný je za obchodní aktivity MALL Group ve střední a východní Evropě. Jeho hlavním úkolem je rozvoj nových obchodních příležitostí na sedmi trzích, ve kterých skupina MALL působí.
Rychlý rozvoj marketplace: MALL za posledních 30 dní nabral přes 160 nových obchodníků. Na web dostal kamenné obchodníky i charitu
16. 04. 2020Rozvoj vlastního online tržiště (tzv. marketplace) je pro MALL.CZ jasnou prioritou a vývoj posledního měsíce tento fakt jasně dokládá. Do partnerského prodeje v rámci programu MALL Partner bylo jen za posledních 30 dní zařazeno více než 160 obchodníků a proces zalistování se podařilo zkrátit pod hranici 24 hodin.
Zachraň podnik! MALL.CZ spouští prodej poukazů, zákazníci budou moci podpořit svůj oblíbený lokální podnik
07. 04. 2020Vládní nařízení spojená s prevencí šíření koronaviru COVID-19 tvrdě dopadla nejen na obchodníky, ale také na poskytovatele služeb – od restaurací a kaváren, přes kadeřnictví až třeba po sauny a masáže. MALL.CZ proto ve spolupráci se společnostmi O2 a MAKRO zahajuje iniciativu „Zachraň podnik“.
Česká vlajka slaví 100 let. Vyvěste si ji s námi tento týden do okna, vyzývá MALL Čechy v této obtížné době
30. 03. 2020Česká vlajka slaví výročí, od jejího schválení dnes v podvečer uplyne 100 let. MALL si připomíná významné výročí naší republiky a v této nelehké době chce symbolickou akcí podpořit národní hrdost a zdůraznit důležitost spolupráce celého národa.
Život Čechů se přesouvá do online prostředí
26. 03. 2020Zájem Čechů o nákup potravin na internetu se od vypuknutí pandemie nového koronaviru a zavedení vládních opatření neustále zvyšuje. Výrazný nárůst je vidět v segmentu trvanlivých potravin, které MALL na začátku března zařadil do své nabídky.
MALL Partner nově dostane obchodníka na internet již během 24 hodin
25. 03. 2020Jeden z největších českých online obchodů MALL.cz je zároveň tržištěm (tzv. marketplace) a obchodníci skrze něj díky programu MALL Partner mohou prodávat vlastní zboží ze svých skladů. Zalistováním svého zboží na MALL.cz si obchodníci mohou vykompenzovat výpadek v prodejích způsobený opatřeními spojenými s šířením koronaviru, a oslovit tak miliony zákazníků, kteří na e-shopu nakupují.
Extrémní zájem zákazníků prověřuje připravenost e-shopů ve skupině MALL víc než vánoční sezóna. Bezpečnost výdejní sítě a doručení domů jsou prioritou
19. 03. 2020Poslední tři týdny jsou zatěžkávací zkouškou všech týmů a systémů největší e-commerce skupiny ve střední Evropě. MALL se v aktuální situaci snaží udělat vše pro uspokojení extrémního zájmu zákazníků. Ve svých provozech i při doručení domů dbá na bezpečnost svých zaměstnanců a zákazníků.
Online tržiště řešením pro majitele zavřených obchodů. MALL obchodníkům nabízí rychlé zalistování zboží a oslovení milionů zákazníků
15. 03. 2020Vládní nařízení spojená s prevencí šíření koronaviru tvrdě dopadla také na obchodníky, pro něž může být náhlý výpadek příjmů velkým problémem. Řešením pro obchody, které za běžných okolností ve větším spoléhají na své kamenné provozovny, může být online prodej.
10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny