10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

1. 12. 2020: Malé i velké radosti pro všechny. MALL.CZ odstartoval vánoční kampaň a spustil nový dlouhodobý komunikační koncept

Praha, 1. prosinec 2020

Praha, 1. prosinec 2020 - MALL.CZ spustil v pondělí, 30. listopadu, novou vánoční kampaň s názvem „Malé i velké radosti pro všechny“. E-shop chce lidem letos ukázat, že Vánoce jsou o malých i velkých radostech. Ať už je to drobný dárek, dobrý skutek nebo velké gesto, Vánoce by těchto momentů měly být plné. Kampaň potrvá do 23. prosince a je lokalizovaná pro Slovensko. MALL.CZ zároveň startuje svůj nový komunikační koncept se sloním hrdinou.

V první části vánoční kampaně stojí slon před prvním velkým úkolem, a sice najít ten nejlepší dárek pro malou holčičku, které se rozbila její oblíbená hračka. I přesto, že je opravdový expert na nakupování, v MALLu pracuje už velmi dlouho a sortiment zná jako své boty, u holčičky opravdu neví. Slon postupně ukazuje MALL.CZ jako místo se širokou nabídkou, kde malé i velké radosti najdou opravdu všichni. Zároveň se se zákazníky dělí i o úspěch v hledání dárku. Zda se mu to podaří, se diváci dozvědí v závěrečné části kampaně, kterou e-shop spustí 16. prosince.

E-shop na závěr roku představuje nového sloního hrdinu. „MALLu dlouhodobě chyběl skutečně distinktivní prvek, proto jsme hledali charakter, ke kterému si zákazníci vybudují pozitivní vztah a který nám s nimi pomůže zábavnou a neotřelou formou komunikovat,“ říká Martin Komora, marketingový ředitel MALLu, a vysvětluje: „Náš charakter je dlouholetý zaměstnanec MALL.CZ, který svou práci miluje nadevše. Zná ve firmě každý kout, každý produkt i každou akci a za každým jeho kouskem najdou zákazníci vždy užitečnou informaci. Je nadšený a dobrosrdečný a pro zákazníky by se doslova rozkrájel, proto věříme, že si je získá.“

Kreativní koncept a animované spoty vznikly spoluprací marketingového týmu MALL.CZ s kreativním ředitelem Pavle W. Přibylem a produkcí internetové televize MALL.TV. Animaci režíroval Radovan Surý s animačními studii BareBear production a PFX. V televizi budou vždy nasazeny dva spoty: brandový o délce 30 vteřin a taktické produktové spoty se stopáží 20 vteřin. Hudební podkres vytvořilo hudební studio IAMVILIAM. Spoty poběží na kanálech Prima Group. Kampaň je 360stupňová a poběží v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Doplní ji komunikace na více než 700 výdejních místech a MALL Shopech.

Vánoce na MALL.CZ
Zákazníci na MALL.CZ naleznou nejširší nabídku na trhu. Do letošní vánoční sezóny vstoupil e-shop s bezmála 1,5 milionem produktů, což je dokonce zhruba 5 milionů variant zboží. Zákazníci tak mohou vybírat z několika set tisíc možných dárků a své objednávky si mohou vyzvednout na jednom z více než 700 výdejních míst, nebo si je nechat bezkontaktně doručit domů. Pokud chce mít zákazník jistotu dodání ve stejný, nebo nejpozději následující den, je nejbezpečnější a nejvýhodnější možností osobní odběr ve výdejnách MALL Shop.

Informace o kampani a komunikačnímu konceptu ve zkratce:

  • nasazení vánoční kampaně: 1.-23. prosince 2020
  • kreativní koncept: in-house ve spolupráci s kreativním ředitelem Pavlem W. Přibylem
  • produkce: MALL.TV
  • animační producent: Radovan Surý
  • animace: BareBear production a PFX
  • hudba: IAMVILIAM
  • voiceover a hlas slona: Michal Holán
  • mediamix: TV, OOH, print, on-line, retail, sociální média

Slon