Malé i velké radosti pro všechny. MALL.CZ odstartoval vánoční kampaň a spustil nový dlouhodobý komunikační koncept
01. 12. 2020MALL.CZ spustil v pondělí, 30. listopadu, novou vánoční kampaň s názvem „Malé i velké radosti pro všechny“. E-shop chce lidem letos ukázat, že Vánoce jsou o malých i velkých radostech. Ať už je to drobný dárek, dobrý skutek nebo velké gesto, Vánoce by těchto momentů měly být plné. Kampaň potrvá do 23. prosince a je lokalizovaná pro Slovensko. MALL.CZ zároveň startuje svůj nový komunikační koncept se sloním hrdinou.
MALL Partner se přibližuje dalším tisícům e-shopařů, spojil síly s FastCentrikem
30. 11. 2020Internetový obchod MALL.CZ spojil síly s FastCentrikem, jedním z nejsilnějších tuzemských hráčů na poli vývoje e-shopových řešení, a tisícům majitelů e-shopů tak výrazně usnadňuje možnost prodávat své zboží skrze internetové tržiště MALL Partner. Díky integraci partnerského prodeje do prostředí FastCentriku mohou nově obchodníci spravovat objednávky z MALLu přímo ve svém e-shopovém rozhraní a celý objednávkový proces tak odbavit v jediném systému.
MALL.CZ prodal za Black Friday zboží v hodnotě 2,3 miliardy korun. Nejprodávanější byly společenské hry a produkty osobní péče
30. 11. 2020Za celou kampaň Black Friday přesáhly tržby MALL Group 6,3 miliardy korun, což znamená oproti loňskému roku růst o 35 procent. Jen e-shop MALL.CZ prodal zboží v hodnotě 2,3 miliardy korun. Jde o meziroční růst o více než čtvrtinu. Internetovým obchodům MALL se dařilo nejenom v Česku, ale i v ostatních zemích, kde skupina MALL působí.
Skladům MALLu přes Vánoce uleví partnerští obchodníci, zákazníci si díky nim oproti loňsku vyberou z třikrát širší nabídky
11. 11. 2020Vánoce v e-commerce budou letos v mnohém jiné a jedním z důvodů je i rychlý rozmach partnerského prodeje v čele s programem MALL Partner. Nadcházející vánoční sezóna bude vůbec první, do které zásadně promluví internetová tržiště, a těžit z toho budou nakupující, obchodní partneři i samotný MALL.
MALL.CZ má řešení pro majitele zavřených obchodů. Online prodej jim umožní již do 24 hodin a za 290 korun měsíčně
22. 10. 2020Od dnešního dne jsou uzavřeny maloobchodní prodejny s výjimkou potravin, drogerií, lékáren, domácích potřeb či železářství a velká část obchodníků tedy stejně jako na jaře ze dne na den přichází o možnost prodávat své zboží zákazníkům.
Black Friday na MALL.CZ je tu. Nákup dárků může začít
16. 10. 2020MALL.CZ stejně jako v loňském roce i letos spouští Black Friday s předstihem. Slevová akce na e-shopu potrvá přes měsíc a nabídne několik tisíc produktů se slevami ve výši i osmdesát procent.
E-shopy měly přes léto napilno. Integrovaly se do online tržišť, aby lépe zvládly Vánoce
04. 09. 2020Shoptet, česká jednička na poli vývoje e-shopových řešení, spojila síly s internetovým obchodem MALL.cz a svým zákazníkům z řad majitelů e-shopů přináší možnost ještě snáze prodávat své zboží skrze program MALL Partner.
E-shopy měly přes léto napilno. Integrovaly se do online tržišť, aby lépe zvládly Vánoce
31. 08. 2020Letní prázdniny bývají pro majitele e-shopů spíše klidnějším časem, kdy objednávek je o něco méně a obchodníci mohou nabírat síly před náročným podzimem. Letos ale mají e-shopy neobvykle napilno. Pracují totiž na integraci do stále populárnějších online tržišť.
Na MALLu již prodává přes 1 000 aktivních obchodníků, obrat tržiště meziročně vyrostl o 235 %
21. 07. 2020Partnerský prodej v rámci MALL.CZ pokračuje ve strmém růstu a zájem obchodníků o prodej zboží na MALLu ani po odeznění koronavirové pandemie, která zavřela kamenné obchody, stále nepolevuje. Program MALL Partner v červenci oslavil pokoření milníku 1 000 aktivně zapojených obchodníků.
MALL.CZ jako první český e-shop nabízí přes milion produktů
17. 06. 2020Internetový obchod MALL.CZ slaví překročení hranice jednoho milionu produktů a upevňuje tak svou pozici e-shopu s nejširší nabídkou zboží na českém trhu. Překonání tohoto významného milníku navíc ukazuje, s jakou rychlostí MALL.CZ v posledních měsících roste – jen za posledních 12 měsíců do nabídky e-shopu přibylo na 650 000 položek a meziroční růst nabídky je tedy více než 180%.
Marketplace MALLu roste, partnerský prodej generuje již přes čtvrtinu objednávek
27. 05. 2020Partnerský prodej v rámci MALL.cz zažívá významný růst a do prodeje v rámci tzv. marketplace se zapojuje čím dál více obchodníků. O zboží partnerů je navíc velký zájem a prodeje v rámci marketplace MALL Partner již tvoří více než 25 % ze všech objednávek na MALL.cz.
Jakub Střeštík je novým obchodním ředitelem v MALL Group
29. 04. 2020Na pozici obchodního ředitele skupiny MALL v dubnu nastoupil Jakub Střeštík (43). Zodpovědný je za obchodní aktivity MALL Group ve střední a východní Evropě. Jeho hlavním úkolem je rozvoj nových obchodních příležitostí na sedmi trzích, ve kterých skupina MALL působí.
Rychlý rozvoj marketplace: MALL za posledních 30 dní nabral přes 160 nových obchodníků. Na web dostal kamenné obchodníky i charitu
16. 04. 2020Rozvoj vlastního online tržiště (tzv. marketplace) je pro MALL.CZ jasnou prioritou a vývoj posledního měsíce tento fakt jasně dokládá. Do partnerského prodeje v rámci programu MALL Partner bylo jen za posledních 30 dní zařazeno více než 160 obchodníků a proces zalistování se podařilo zkrátit pod hranici 24 hodin.
Zachraň podnik! MALL.CZ spouští prodej poukazů, zákazníci budou moci podpořit svůj oblíbený lokální podnik
07. 04. 2020Vládní nařízení spojená s prevencí šíření koronaviru COVID-19 tvrdě dopadla nejen na obchodníky, ale také na poskytovatele služeb – od restaurací a kaváren, přes kadeřnictví až třeba po sauny a masáže. MALL.CZ proto ve spolupráci se společnostmi O2 a MAKRO zahajuje iniciativu „Zachraň podnik“.
Česká vlajka slaví 100 let. Vyvěste si ji s námi tento týden do okna, vyzývá MALL Čechy v této obtížné době
30. 03. 2020Česká vlajka slaví výročí, od jejího schválení dnes v podvečer uplyne 100 let. MALL si připomíná významné výročí naší republiky a v této nelehké době chce symbolickou akcí podpořit národní hrdost a zdůraznit důležitost spolupráce celého národa.
Život Čechů se přesouvá do online prostředí
26. 03. 2020Zájem Čechů o nákup potravin na internetu se od vypuknutí pandemie nového koronaviru a zavedení vládních opatření neustále zvyšuje. Výrazný nárůst je vidět v segmentu trvanlivých potravin, které MALL na začátku března zařadil do své nabídky.
MALL Partner nově dostane obchodníka na internet již během 24 hodin
25. 03. 2020Jeden z největších českých online obchodů MALL.cz je zároveň tržištěm (tzv. marketplace) a obchodníci skrze něj díky programu MALL Partner mohou prodávat vlastní zboží ze svých skladů. Zalistováním svého zboží na MALL.cz si obchodníci mohou vykompenzovat výpadek v prodejích způsobený opatřeními spojenými s šířením koronaviru, a oslovit tak miliony zákazníků, kteří na e-shopu nakupují.
Extrémní zájem zákazníků prověřuje připravenost e-shopů ve skupině MALL víc než vánoční sezóna. Bezpečnost výdejní sítě a doručení domů jsou prioritou
19. 03. 2020Poslední tři týdny jsou zatěžkávací zkouškou všech týmů a systémů největší e-commerce skupiny ve střední Evropě. MALL se v aktuální situaci snaží udělat vše pro uspokojení extrémního zájmu zákazníků. Ve svých provozech i při doručení domů dbá na bezpečnost svých zaměstnanců a zákazníků.
Online tržiště řešením pro majitele zavřených obchodů. MALL obchodníkům nabízí rychlé zalistování zboží a oslovení milionů zákazníků
15. 03. 2020Vládní nařízení spojená s prevencí šíření koronaviru tvrdě dopadla také na obchodníky, pro něž může být náhlý výpadek příjmů velkým problémem. Řešením pro obchody, které za běžných okolností ve větším spoléhají na své kamenné provozovny, může být online prodej.