Praha, 19. března 2020
Praha, 19. března 2020 - Poslední tři týdny jsou zatěžkávací zkouškou všech týmů a systémů největší e-commerce skupiny ve střední Evropě. MALL se v aktuální situaci snaží udělat vše pro uspokojení extrémního zájmu zákazníků. Ve svých provozech i při doručení domů dbá na bezpečnost svých zaměstnanců a zákazníků. Nastavená hygienická pravidla, ochranné pomůcky a dezinfekční prostředky, pravidelné teplotní testy a důsledná kontrola – to vše je prioritou. Skupina spustila také největší náborovou akci ve své historii. Prodeje tohoto týdne vyletěly u drogerie, trvanlivých potravin, šicích strojů a také sáčků do vysavače, ze kterých si lidé doma šijí roušky.
Bezpečnost zaměstnanců prioritou
MALL.cz začal ve všech svých provozech již v polovině února zpřísňovat všechny hygienické standardy a spustil řadu preventivních opatření. „Je pro nás nyní nejdůležitější postarat se o naše zaměstnance a zajistit jim bezpečné pracovní podmínky. Jen tak budeme moci uspokojit rostoucí potřeby našich zákazníků, kteří se na nás spoléhají,“ říká Oldřich Bajer, CEO MALL Group. Ve všech prostorech sklad byl posílen úklid. Sklad je vybavený dezinfekčními mýdly a bezoplachovými dezinfekčními gely. Pravidelná měření tělesné teploty u všech zaměstnanců a bezkontaktní režim s dopravci ve skladech jsou samozřejmostí. E-shop zavedl také speciální směnný provoz, kdy se zaměstnanci vzájemně vůbec nepotkávají. Mezi směnami dochází k dezinfekci prostor. „Také naši zaměstnanci na výdejnách jsou nyní pod nesmírným tlakem, kdy vydávají čím dál větší množství zásilek. Pro jejich bezpečnost i bezpečnost našich zákazníků se snažíme co nejvíce omezit jejich přímý kontakt,“ přibližuje další opatření Oldřich Bajer. Zaměstnanci používají jednorázové rukavice, ochranu tváře i dezinfekční prostředky. E-shop omezil také počet zákazníků, kteří se mohou v jeden moment pohybovat na výdejně, na tři osoby. Zároveň také testuje výdej zásilek přímo u samotného vchodu, aby zákazníci vůbec nemuseli do uzavřených prostor vstupovat.
Fungující výdejní síť
Všechny MALL Shopy jsou nyní v provozu a dostupnost partnerských výdejních míst MALL Point e-shop pravidelně aktualizuje a doplňuje pobočky, které splňují podmínky definované opatřením Vlády ČR. V posledním roce dávalo 58 procent zákazníků e-shopu přednost vyzvedávání zásilek na výdejních místech. Kvůli šíření nového koronaviru se tento poměr ale mění. Čím dál více zákazníků si své objednávky nechává doručit domů. Více než 80 procent z nich volí bezkontaktní doručení, kdy se s kurýrem vůbec nepotkají. Roste také obliba bezkontaktních MALL Boxů, kterých je 89 a jsou pravidelně dezinfikovány. Zboží v nich zůstává uložené dva dny.