Internet zažil rekordní týden
18.12.2006Zatímco kamenní obchodníci očekávají podle analytiků největší počet nákupů až tuto sobotu, internetoví obchodníci již zaznamenali svůj letošní vrchol. Byl jím uplynulý týden.
Internetový obchod hlásí rekordní listopad
05.12.2006MALL: Počet objednávek se ve 48. týdnu zvýšil o 32 % oproti roku 2005
MALL.CZ otevřel další obchod: Chrono.cz
13.11.2006Již 22. internetový obchod otevřela nákupní galerie MALL.CZ. Na adrese www.Chrono.cz naleznou zákazníci obchod specializovaný pouze na hodinky, hodiny a příslušenství.
MALL.CZ je nejrychleji rostoucí technologickou firmou v ČR
31.10.2006Internet Mall, a.s. se stal nejrychleji rostoucí technologickou firmou v ČR a obsadil 3. místo v rámci střední Evropy. Uvádí to zpráva TOP 50 společnosti Deloitte, která hodnotila růst výnosů za pětileté období od roku 2001 do roku 2005.
Noví lidé do MALL.CZ
10.10.2006Do pozice ředitele IT Operations v nákupní galerii MALL.CZ přichází Ing. Roman Červášek (55), dříve zastávající stejnou funkci ve společnostech APP System, nebo Datart.
Přes internet koupíte dudlík i kočárek
27.09.2006Kočárky, dětské postýlky, ale i dudlíky můžete od pondělí nakoupit na novém obchodě Mimina.cz. Ten se stal již 21. obchodem nákupní galerie MALL.CZ.
Šťastná zvířátka jsou na MALL.CZ
24.08.2006Od srpna je možné v internetové nákupní galerii MALL.CZ pořídit i chovatelské potřeby. Největší internetový prodejce tak otevřel již svůj 20. obchod – HappyAnimals.cz
100 000 Kč za nový název pro MALL.CZ
15.08.2006Největší internetový prodejce v ČR, společnost Internet Mall, a.s., vyhlašuje soutěž o 100 000 Kč. Částku získá autor vítězného návrhu nového jména společnosti.
Noví lidé ve vedení MALL.CZ
01.08.2006Největší internetový prodejce v ČR, společnost Internet Mall, a.s., má nového člena představenstva. Stal se jím Ing. Marek Liška. Vedení společnosti také posílila nová personální ředitelka Daniela Vilhelmová.
Maďaři chtějí design, v Polsku je rozhodující cena
28.03.2006Pro polské zákazníky je rozhodující cena, pro maďarské design a styl výrobků, na Slovensku rozhoduje důvěryhodnost a solidnost obchodníka. Takové jsou zkušenosti největšího internetového obchodníka MALL.CZ ze zahraničních trhů, na které expandoval.
MALL.CZ vstoupil na trh s on-line zájezdy
14.02.2006Největší internetový obchodník MALL.CZ kapitálově vstoupil do cestovní agentury Last.cz
Na internetu loni nakoupilo 1,2 milionů lidí
01.02.2006Počet zákazníků MALL.CZ za rok 2005 vzrostl o 76 %
Český internetový trh rostl rychleji než v USA
05.01.2006Zákazníci, kteří pořizovali vánoční dárky přes internet, letos poprvé ve větším množství nakupovali kromě elektroniky i sportovní oblečení, parfémy a hračky.
10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny