Praha, 13. února 2023
Novým manažerem komunikace Mall Group se od února stává Jakub Charvát (36). V jedné z největších e-commerce skupin střední a východní Evropy působí Charvát již tři roky, přičemž doteď měl na starost interní komunikaci a CSR činnosti. Nyní rozšíří své kompetence také o externí komunikační aktivity, o které se poslední tři roky starala Pavla Hobíková.
Jakub Charvát působí v oblasti komunikace a marketingu již více než deset let. Cenné zkušenosti získal v pozici tiskového mluvčího a fundraisera pro českou humanitární a rozvojovou společnost ADRA, která je součástí mezinárodní sítě působící ve více než sto zemích světa. Kromě toho v minulosti působil jako ředitel Městského kulturního centra v Poděbradech, kde se podílel mimo jiné také na organizaci festivalů, konferencí a výstav, a vedl rovněž pardubický Festival mladého amatérského divadla.
Na pozici manažera externí komunikace Mall Group nastupuje Charvát v období prohlubující se integrace s mezinárodní e-commerce skupinou Allegro. Cílem jeho komunikačních aktivit tak bude přiblížit nakupujícím i obchodníkům benefity, které s sebou toto propojení přináší a také obecně posílit jejich povědomí o skupině Allegro, pro kterou je působení na českém trhu významným krokem v plánu mezinárodní expanze.
„Allegro a Mall Group spolu od počátku sdílejí vizi inovovat v oblasti e-commerce a posouvat zážitek z nakupování online na novou úroveň. Mým cílem bude nakupujícím i prodávajícím ukázat, jaké konkrétní možnosti jim spojení Mallu s Allegrem přináší. Celá skupina má pro další léta velké ambice a plány, které budeme chtít transparentně komunikovat a být nejen tou nejoblíbenější nákupní destinací v regionu, ale také tím nejdůvěryhodnějším partnerem pro obchodníky,” komentuje Jakub Charvát, nový manažer komunikace Mall Group.
Společnost Allegro dokončila akvizici Mall Group a doručovací služby WE|DO loni v dubnu, pod jednou střechou tak skupina nyní soustředí zavedené značky z celé střední a východní Evropy. Cílem Allegra je umožnit lokálním obchodníkům stát se mezinárodními e-commerce hráči a zároveň poskytnout zákazníkům napříč zeměmi tu nejširší možnou nabídku zboží za výhodné ceny.
„Allegro nyní tvoří spolu s Mall Group jednu dynamicky se rozvíjející skupinu následující společný cíl – být první volbou nakupujících i obchodníků nejen v celé střední a východní Evropě, ale i mimo ni. Je proto velmi důležité, aby komunikaci na českém trhu zajišťoval člověk, který perfektně zná jeho specifika, stejně jako očekávání a potřeby českých zákazníků i firem. Jakub je součástí Mallu již několik let a věříme, že zkušenosti z vedení interní komunikace dokáže nyní stejně dobře zúročit i v rámci komunikace externí,“ říká Marcin Gruszka, ředitel komunikace Allegro Group.
Jakub Charvát pochází z východních Čech a kromě Prahy a Poděbrad strávil část své kariéry také v Chorvatsku, kde působil na pozici Operation Manager v developerské společnosti B. K. Villas. Součástí skupiny Mall Group je Charvát již od roku 2020, kdy začal ve firmě působit na pozici manažera interní komunikace. Měl tak na starost především komunikaci se zaměstnanci napříč firemními týmy, zajištění interakce mezi jejich jednotlivými členy a managementem, budování firemní kultury i péči o vztahy uvnitř společnosti. Během covidové pandemie byl zároveň součástí krizového týmu firmy a podílel se tak na tvorbě krizové strategie spojené s celostátním lockdownem.
Pro více informací kontaktujte, prosím:
Jakub Charvát, Mall Group
Tel.: +420 730 580 977
E-mail: jakub.charvat@mallgroup.com
Michal Marek, FYI Prague
Tel.: +420 774 802 149
E-mail: michal.marek@fyi.cz
O Allegro Group / Poznámka pro editory
Skupina Allegro je preferovanou platformou elektronického obchodu pro evropské spotřebitele a dosahuje silného růstu tržeb, ziskovosti a peněžních toků ve velkém měřítku. Skupina se sídlem v Lucembursku a kótovaná na varšavské burze cenných papírů provozuje přední elektronické tržiště ve střední a východní Evropě. Její Allegro.pl je jedním z deseti největších internetových obchodů na světě a řadí se také mezi 100 nejnavštěvovanějších internetových stránek na světě podle měsíční návštěvnosti. Obchodníci skupiny prodávají v různých kategoriích, které zahrnují elektroniku, dům a zahradu, sport a volný čas, výrobky pro děti, auto-moto, módu a obuv, zdraví a krásu, knihy, média, sběratelské předměty a umění a další. Její platformy usnadňují obchodníkům prodej převážně nových výrobků, zejména prostřednictvím modelu business-to-customer, a poskytují tak evropským spotřebitelům snadný přístup k milionům nabídek za nejvýhodnější ceny.