Mall mění svou vizuální identitu. Nové logo symbolizuje postupující integraci s polským Allegrem
Praha, 30. září 2022
Praha, 30. září 2022 - Poté, co byla letos v dubnu oficiálně dokončena akvizice Mallu společností Allegro, přichází jeden z největších českých e-commerce hráčů s novým logem „Mall by Allegro“. Nová identita společnosti byla představena nejen v Česku, ale také na Slovensku a v Maďarsku. Cílem tohoto kroku je identitu obou firem sjednotit a posílit tak jejich jednotné působení v pozici přední e-commerce skupiny v regionu.
Přepracované logo „Mall by Allegro“ vychází ze silného postavení obou společností napříč zeměmi, ve kterých působí, a reprezentuje jejich společné úsilí o ten nejlepší zákaznický servis pro více než 70 milionů spotřebitelů střední a východní Evropy. Cílem právě probíhající integrace je propojit technologickou vyspělost Allegra s bohatými zkušenostmi Mallu v oblasti doručování zboží i jeho rozsáhlými znalostmi lokálního prostředí.
„Jednotná vizuální identita je pro nás důležitým milníkem, jelikož představuje další krok k našemu společnému cíli – stát se mezi tržišti nejvyhledávanější značkou, a to nejen v zemi, ale v celém regionu,“ říká Jakub Střeštík, generální ředitel společnosti Mall, a vzápětí dodává: „Tato změna reprezentuje naši ambici společně vybudovat takové prodejní prostředí, ze kterého budou moci obchodníci vytěžit maximum, a zároveň posunout nabídku produktů a služeb na úroveň, která uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky.“
Pro více informací kontaktujte, prosím:
Pavla Hobíková, MALL Group
Tel.: +420 730 543 733
E-mail: pavla.hobikova@mallgroup.com
Michal Marek, FYI Prague
Tel.: +420 774 802 149
E-mail: michal.marek@fyi.cz
O Allegro Group / Poznámka pro editory:
Společnost Allegro dokončila fúzi se společnostmi Mall a WE|DO v dubnu tohoto roku. Skupina působí v Polsku, České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Slovinsku a Chorvatsku a obsluhuje desítky milionů zákazníků. Allegro tak poskytuje snadno implementovatelná a inovativní řešení elektronického obchodování tisícům malých a středních podniků v regionu i zavedeným mezinárodním značkám. Spolu s postupným sjednocováním obou platforem – počínaje společnou vizuální identitou – získají zákazníci Mallu přístup k mnoha výhodám, od širokého výběru produktů od mezinárodních obchodníků až po pokročilé možnosti doručení.