Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Detail: kovové doplňky stříbrné barvyBarva: růžová, hnědá Zapínání: zip Materiál: 100 % polyuretan Rozměry: 22×10×34 cm
můžete mít 25.11.
Barva: černá Střih: regular fit Výstřih: kulatý Typ materiálu: bavlna, organická bavlna Materiál: 100 % organická bavlna
můžete mít 25.11.
Značka Guess uvedla na trh v roce 2011 pánskou vůni Seductive Men, která mistrně doplňuje dámskou vůni Seductive. Tato orientálně-dřevitá vůně udělá radost všem mužům, kteří milují luxusní a silnější vůně. Nechte se unést touto vůní plnou orientálních akordů.
můžete mít 22.11. - 25.11.
Guess pouzdro na AirPods Pro – vyrobeno z pevného plastu s drobnými kamínky, karabina na připevnění, ochrana před poškrábáním, škrábanci a jiným mechanickým poškozením.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Dámský zimní péřový kabát Guess v krásné béžové barvě. Prošívaný, vypasovaný, na pásku velké logo, s odepínací umělou kožešinou na kapuci. Kabát má 2 kapsy na zip.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Dámská kabelka. Členěná na zipovou kapsu a dvě na magnet.
můžete mít 22.11. - 25.11.
Dámská bunda Guess v černé barvě ideální na přechodové období. Prošívaná, s kapucí, 2 funkční kapsy, projmutý dobře padnoucí střih. Zdobená logem na zipu, aplikací na rukávu. Součástí bundy je látkový pytlík s logem – ideální na cesty, bundu do něj pohodlně složíte.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Dámská crossbody kabelka. Zapínání na magnet.
můžete mít 22.11. - 25.11.
Půvabné hodinky značky Guess můžete s čistým svědomím nosit místo luxusního náramku. Ciferník sází na nadčasový design, který nechává vyniknout ocelové pouzdro osazené desítkami třpytících se čirých krystalů. Dokonale vypadá i stříbrný tah, který mnohem více připomíná luxusní náramek.
můžete mít 22.11. - 25.11.
Dámská peněženka large. Zipové zapínání.
můžete mít 22.11. - 25.11.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 22.11. - 25.11.
Dámská peněženka. Zipové zapínání.
můžete mít 22.11. - 25.11.
Dámská crossbody kabelka. Klopa se zapínáním na magnet.
můžete mít 22.11. - 25.11.
Dámská šála. Obdélníkový tvar.
můžete mít 22.11. - 25.11.
Dámská šála. Zakončená třásněmi.
můžete mít 22.11. - 25.11.
Pozlacené náušnice s černými krystaly Frontiers JUME01343JWYGBKT/U.
můžete mít 22.11. - 25.11.
Romantické ocelové náušnice s modrými zirkony Mama Non M
ama JUBE04669JWRHLST/U.
můžete mít 22.11. - 25.11.
Ocelové peckové náušnice Moon Phases JUBE01195JWRH.
můžete mít 22.11. - 25.11.
pánské tričko Guess M3GI33J1314G7V2 M3GI33J1314G7V2 bylo vytvořeno s ohledem na časté používání. Využitím technologie výrobce vytvořil model, který dokonale plní své funkce. Tričko Guess M3GI33J1314G7V2 je nenahraditelná nejen při každodenním, ale i při tréninku.
můžete mít 28.11. - 2.12.
Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce.
můžete mít 22.11. - 25.11.
Poznejte novou dimenzi poslechu s bezdrátovými sluchátky na uši Guess PU 4G Tone on Tone Script Logo!
Tato stylová sluchátka přinášejí neuvěřitelnou svobodu pohybu a zvuk, který si zamilujete
můžete mít 22.11.
Bezdrátová sluchátka Guess Classic Silver Logo
Objevte dokonalý zvuk a styl s bezdrátovými sluchátky GUESS
můžete mít 22.11.
Guess Woman je květinově-ovocná vůně pro nespoutanou ženu. Tato lehce sladká vůně je vhodná pro denní nošení. Zpočátku vás osvěží mandarinka, broskev, červené ovoce, poté budete zahaleni do květinového závoje, konec dovrší pižmo, ambra a cedrové dřevo.
můžete mít 22.11. - 25.11.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.