Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Guess pouzdro na AirPods Pro – vyrobeno z pevného plastu s drobnými kamínky, karabina na připevnění, ochrana před poškrábáním, škrábanci a jiným mechanickým poškozením.
můžete mít 31.3. - 1.4.
Složení parfému: dubový mech, olibanum, bergamot, cedr, list fialky, pravá ambra, kůže.
můžete mít 4.4.
Složení parfému: jasmín, květ kaktusu, květ citroníku, dřevité tóny, pižmo, kokos, divoká růže, kumquat, květ hrušně.
můžete mít 4.4.
Složení parfému: jablko, semiš, bílý pepř, peruánský balzám, santalové dřevo, bergamot, zázvor, muškátový oříšek, jedle, ambra, pižmo, levandule, pelyněk.
můžete mít 4.4.
Pánské hodinky Guess Equity GW0703G2 jsou elegantním spojením moderního designu a funkčnosti. Pouzdro o průměru 44 mm je vyrobeno z oceli ve zlatém tónu s leštěným povrchem.
můžete mít 31.3. - 1.4.
Dámská kabelka. Se zapínáním na zip a magnet.
můžete mít 31.3. - 1.4.
Dámský fashion batoh. S celoplošným potiskem.
můžete mít 31.3. - 1.4.
Dámská kabelka v béžové barvě. S hnědým lemováním.
můžete mít 31.3. - 1.4.
Dámská crossbody kabelka. Zipové zapínání.
můžete mít 31.3. - 1.4.
Dámská crossbody kabelka. Se zlatými komponenty.
můžete mít 31.3. - 1.4.
Dámský šátek. Příjemný materiál.
můžete mít 31.3. - 1.4.
Dámská crossbody kabelka 2v1. S celoplošným potiskem.
můžete mít 31.3. - 1.4.
Guess GUBKP13L4GMGPI knížkové pouzdro iPhone 13 / 13 Pro 6.1" pink book 4G Big Metal Logo Originální silikonové pouzdro Guess ozdobeno velkým kovovým logem 4G. Kolekce pouzder se vyznačuje kovovým logem 4G které je umístěné na zadní straně mobilu, potištěným logem 4G na luxusní koženkové struktuře…
můžete mít 31.3.
Dámská peněženka small z kůže. V elegantní smetanové barvě.
můžete mít 31.3. - 1.4.
Elegantní sluneční brýle Guess. V černo-zlaté kombinaci barev.
můžete mít 31.3. - 1.4.
Seductive Kiss od značky Guess je citrusově-květinová parfémovaná voda s hravým a veselým charakterem, díky kterému získáte srdce nejednoho muže. Jiskřivé akordy grapefruitu a mandarinky se snoubí s elegantním polibkem jasmínu, něžným broskvovým květem a divokými květinovými tóny.
můžete mít 31.3. - 1.4.
Dámská peněženka medium. Kapsa na mince.
můžete mít 31.3. - 1.4.
Dámský šátek. Čtvercový tvar.
můžete mít 31.3. - 1.4.
můžete mít 31.3. - 1.4.
můžete mít 31.3. - 1.4.
Guess GUBKP13L4GMGBR knížkové pouzdro iPhone 13 / 13 Pro 6.1" brown book 4G Big Metal Logo Originální silikonové pouzdro Guess ozdobeno velkým kovovým logem 4G.
můžete mít 31.3.
Guess GUBPP14MH4EACSW sada nabíječky MagSafe a pouzdra na iPhone 14 PLUS 6.7" brown 4G Print MagSafe Stylová a praktická sada příslušenství pro iPhone 14 PLUS 6.7", která obsahuje pevné pouzdro a indukční nabíječku.
můžete mít 31.3.
Toaletní voda Seductive Red Women od Guess je stylová dámská vůně. Vyzařuje sebevědomí a zaujme také svým elegantním červeno-zlatým flakonem. V hlavě dominují tóny mandlí, třešní a růžového pepře, zatímco třešňový květ, magnólie a fialka udávají tón v srdci.
můžete mít 31.3. - 1.4.
Guess GUBPP14MH4EACSP sada nabíječky MagSafe a pouzdra na iPhone 14 PLUS 6.7" pink 4G Print MagSafe Stylová a praktická sada příslušenství pro iPhone 14 PLUS 6.7", která obsahuje pevné pouzdro a indukční nabíječku.
můžete mít 31.3.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.