Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.

FAQ - Otázky a odpovědi pro zákazníky MALL.CZ

1. Co je Allegro?

Allegro je největší evropská e-commerce platforma s více než 25 lety zkušeností na trhu. Společnost nabízí produkty ve všech klíčových kategoriích včetně Auto-moto, Móda, Dům a zahrada, Elektronika, Knihy a Sběratelské předměty, Děti nebo Zdraví a Krása. Allegro funguje na modelu trhu, který spojuje tisíce jednotlivých prodejců s miliony zákazníků. V současné době Allegro působí na 4 trzích - v Polsku, Česku, Maďarsku a na Slovensku.

2. Co to znamená, že se nabídka z Mallu přesouvá na Allegro?

Aktivně pracujeme na komplexním řešení, které zajistí udržení a posílení místní nabídky Mallu při plném využití pokročilé technologie Allegro a všech výhod, které tato platforma nabízí. Toto společné úsilí vede k našemu společnému cíli – zpřístupnit českým zákazníkům co nejširší sortiment zboží za konkurenceschopné ceny a úspěšně uspokojit jejich potřeby online nakupování a zároveň poskytovat nadstandardní zákaznickou zkušenost.

3. Budu se moci přihlásit se svým Mall účtem na Allegro.cz?

Ano, můžete použít funkci „Pokračovat s Mall.cz“ a přihlásit se svým účtem Mall do Allegra. K údajům, včetně historie nákupů a sledování zásilek objednávek zakoupených do 31. března 2025 přímo prostřednictvím e-shopu mall.cz, však máte přístup pouze ve svém účtu na mall.cz.

4. Co moje aktuální objednávky? Budou doručeny?

Nebojte se. Všechny objednávky vyřídíme. O fázích vyřízení objednávky Vás budeme informovat emailem. K těmto informacím se stále můžete dostat zde:

Přihlaste se ke svému účtu (přihlaste se svým Mall.cz účtem)

5. Mohu sledovat svou zásilku z MALL.cz nebo kontaktovat zákaznický servis MALL.cz?

Všechny funkce jsou stále aktivní a budou během zpracování objednávek zachovány. K informacím o stavu objednávek máte přístup ve svém účtu. Po změně na Allegro budete mít stále informace o stavech vašich zásilek.

6. Co moje historie nákupů z MALL.cz? Budu mít přístup ke svým předchozím objednávkám?

Vaše zákaznické centrum vám bude spolu s vaší historií objednávek k dispozici. Po změně na Allegro budete mít stále přístup k historii nákupů.

Přejít na účet

7. Jak mohu vrátit zboží zakoupené na MALL.cz? Zůstane proces vrácení stejný?

Proces vrácení se nemění. Dle legislativy máte jako kupující/spotřebitel právo vrátit výrobek zakoupený prostřednictvím prodeje na dálku do 14 dnů od doručení. Odstoupení probíhá na samostatné webové stránce, kde se můžete přihlásit pomocí údajů svého účtu Mall.

Přejít na účet

Informace o procesu vrácení najdete zde.

Adresa pro vrácení:

Allegro Retail a.s.
Prologis Park DC5
Poděbradská 771
250 90 Jirny
Česko

Jak vrátit zboží zakoupené přes Mall na Allegru?

Podmínky vrácení zboží na portálu Allegro

  • Nákup bez registrace (jako host): V e-mailu s potvrzením nákupu přejděte na Informace o nákupu. Zde si můžete vybrat vrácení zboží nebo zrušení nákupu.
  • Pokud máte účet Allegro: Na záložce Historie nákupů přejděte na Informace o nákupu. Zde si můžete vybrat vrácení nebo zrušení nákupu.

Podívejte se na podrobnosti o vrácení nákupu.

Dodatečné informace

  • Přijímáme vrácení zboží od firem
  • Nebudeme akceptovat vrácení, pokud zašlete zboží na dobírku.
  • Dostali jste dárek? Pokud zboží vracíte, zašlete nám prosím zpět i tento dárek.

8. A co moje reklamace? Budou vyřešeny? Co když budu chtít v budoucnu reklamovat zboží?

Stávající reklamace budou zpracovány jako obvykle. Pokud byste chtěli nahlásit novou reklamaci, můžete to udělat na samostatné webové stránce zde:

Nahlaste novou reklamaci

9. Jak je to s osobními údaji? Přenesou se do Allegra?

Osobní údaje budou nadále zpracovávány společností Allegro Retail as, IČO: 085 53 866, DIČ: CZ08553866, se sídlem U garáží 1611/1, Holešovice, 170 00 Praha 7, dle Ochrany osobních údajů zákazníka. Nadále vám budeme umožňovat uplatnění všech práv vyplývajících z GDPR, tj.:

  • přístup k údajům, jejich opravu a výmaz,
  • omezení zpracování osobních údajů,
  • přenositelnost osobních údajů,
  • nepoužití automatizovaného rozhodování, včetně profilování a
  • možnost vznesení námitky proti zpracování osobních údajů.

Osobní údaje nebudou předány společnosti Allegro.

Pokud máte nějaké dotazy týkající se zpracování osobních údajů, kontaktujte nás prostřednictvím interaktivního formuláře.