1. Co je Allegro?
Allegro je největší evropská e-commerce platforma s více než 25 lety zkušeností na trhu. Společnost nabízí produkty ve všech klíčových kategoriích včetně Auto-moto, Móda, Dům a zahrada, Elektronika, Knihy a Sběratelské předměty, Děti nebo Zdraví a Krása. Allegro funguje na modelu trhu, který spojuje tisíce jednotlivých prodejců s miliony zákazníků. V současné době Allegro působí na 4 trzích - v Polsku, Česku, Maďarsku a na Slovensku.
2. Co to znamená, že se nabídka z Mallu přesouvá na Allegro?
Aktivně pracujeme na komplexním řešení, které zajistí udržení a posílení místní nabídky Mallu při plném využití pokročilé technologie Allegro a všech výhod, které tato platforma nabízí. Toto společné úsilí vede k našemu společnému cíli – zpřístupnit českým zákazníkům co nejširší sortiment zboží za konkurenceschopné ceny a úspěšně uspokojit jejich potřeby online nakupování a zároveň poskytovat nadstandardní zákaznickou zkušenost.
3. Budu se moci přihlásit se svým Mall účtem na Allegro.cz?
Ano, můžete použít funkci „Pokračovat s Mall.cz“ a přihlásit se svým účtem Mall do Allegra. K údajům, včetně historie nákupů a sledování zásilek objednávek zakoupených do 31. března 2025 přímo prostřednictvím e-shopu mall.cz, však máte přístup pouze ve svém účtu na mall.cz.
4. Co moje aktuální objednávky? Budou doručeny?
Nebojte se. Všechny objednávky vyřídíme. O fázích vyřízení objednávky Vás budeme informovat emailem. K těmto informacím se stále můžete dostat zde:
Přihlaste se ke svému účtu (přihlaste se svým Mall.cz účtem)
5. Mohu sledovat svou zásilku z MALL.cz nebo kontaktovat zákaznický servis MALL.cz?
Všechny funkce jsou stále aktivní a budou během zpracování objednávek zachovány. K informacím o stavu objednávek máte přístup ve svém účtu. Po změně na Allegro budete mít stále informace o stavech vašich zásilek.
6. Co moje historie nákupů z MALL.cz? Budu mít přístup ke svým předchozím objednávkám?
Vaše zákaznické centrum vám bude spolu s vaší historií objednávek k dispozici. Po změně na Allegro budete mít stále přístup k historii nákupů.
7. Jak mohu vrátit zboží zakoupené na MALL.cz? Zůstane proces vrácení stejný?
Proces vrácení se nemění. Dle legislativy máte jako kupující/spotřebitel právo vrátit výrobek zakoupený prostřednictvím prodeje na dálku do 14 dnů od doručení. Odstoupení probíhá na samostatné webové stránce, kde se můžete přihlásit pomocí údajů svého účtu Mall.
Informace o procesu vrácení najdete zde.
Adresa pro vrácení:
Allegro Retail a.s.
Prologis Park DC5
Poděbradská 771
250 90 Jirny
Česko
Jak vrátit zboží zakoupené přes Mall na Allegru?
Podmínky vrácení zboží na portálu Allegro
- Nákup bez registrace (jako host): V e-mailu s potvrzením nákupu přejděte na Informace o nákupu. Zde si můžete vybrat vrácení zboží nebo zrušení nákupu.
- Pokud máte účet Allegro: Na záložce Historie nákupů přejděte na Informace o nákupu. Zde si můžete vybrat vrácení nebo zrušení nákupu.
Podívejte se na podrobnosti o vrácení nákupu.
Dodatečné informace
- Přijímáme vrácení zboží od firem
- Nebudeme akceptovat vrácení, pokud zašlete zboží na dobírku.
- Dostali jste dárek? Pokud zboží vracíte, zašlete nám prosím zpět i tento dárek.
8. A co moje reklamace? Budou vyřešeny? Co když budu chtít v budoucnu reklamovat zboží?
Stávající reklamace budou zpracovány jako obvykle. Pokud byste chtěli nahlásit novou reklamaci, můžete to udělat na samostatné webové stránce zde:
9. Jak je to s osobními údaji? Přenesou se do Allegra?
Osobní údaje budou nadále zpracovávány společností Allegro Retail as, IČO: 085 53 866, DIČ: CZ08553866, se sídlem U garáží 1611/1, Holešovice, 170 00 Praha 7, dle Ochrany osobních údajů zákazníka. Nadále vám budeme umožňovat uplatnění všech práv vyplývajících z GDPR, tj.:
- přístup k údajům, jejich opravu a výmaz,
- omezení zpracování osobních údajů,
- přenositelnost osobních údajů,
- nepoužití automatizovaného rozhodování, včetně profilování a
- možnost vznesení námitky proti zpracování osobních údajů.
Osobní údaje nebudou předány společnosti Allegro.
Pokud máte nějaké dotazy týkající se zpracování osobních údajů, kontaktujte nás prostřednictvím interaktivního formuláře.