Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Detail: kovové doplňky stříbrné barvyBarva: růžová, hnědá Zapínání: zip Materiál: 100 % polyuretan Rozměry: 22×10×34 cm
můžete mít 7.8.
Barva: bílá Vzor: s nápisem Střih: regular fit Rukáv: krátký Výstřih: kulatý Materiál: 100 % organická bavlna
můžete mít 7.8.
Barva: černá Střih: regular fit Výstřih: kulatý Typ materiálu: bavlna, organická bavlna Materiál: 100 % organická bavlna
můžete mít 7.8.
Materiálové složení: 80% polyester, 20% spandexelastane.
můžete mít 8.8. - 9.8.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 8.8. - 9.8.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 7.8. - 8.8.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 19.8. - 22.8.
Model: Ginevra Elite Society Satchel Barva: starorůžová Barva doplňků: zlatá Vzor: logo Úložný prostor: vnější kapsa, hlavní kapsa, vnitřní kapsa Zapínání: zip Specifikac
můžete mít 7.8.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 7.8. - 8.8.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 19.8. - 22.8.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 7.8. - 8.8.
Univerzální boty dámské Guess FL7NOLLEA12WHITE FL7NOLLEA12WHITE vám umožní užívat si pohodlí a svobody každý den. Jde o sportovní model odkazující na design předchozích Guess projektů, které dostaly nový vzhled.
můžete mít 12.8. - 14.8.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 7.8. - 8.8.
Model: Hensely Logo Barva: černá Úložný prostor: hlavní kapsa, vnitřní kapsa Zapínání: zip Rozměry: 24 × 15 × 7,5 cm Max. délka popruhu: 25 cm Typ materiálu: koženka__BR_
můžete mít 7.8.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 7.8. - 8.8.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 19.8. - 22.8.
Barva: černá, stříbrná Vzor: s nápisem Střih: regular fit Výstřih: kulatý Rukáv: dlouhý Kapuce: klasická Zapínání: bez zapínání Materiál: 78 % viskóza, 18 % polyamid
můžete mít 7.8.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 19.8. - 22.8.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 7.8. - 8.8.
Originální pozlacené náušnice se zirkony Perfect JUBE04064JWYGT/U.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Model: Livio Barva: černá Střih: regular fit Zapínání: do gumy Materiál: 95 % bavlna, 5 % elastan Model měří: 185 cm Model má na sobě velikost: L
můžete mít 7.8.
Nadčasové ocelové náušnice s čirými krystaly GEJUBT01064.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Ponožky Guess Unisex ponožky ve dvou barevných variantách. Materiálové složení: 100% Bavlna
můžete mít 8.8. - 9.8.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 7.8. - 8.8.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.