Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Nejprodávanější
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
Polarizační sluneční brýle. Šedá barva skel.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Sluneční brýle. Šedo-modrá barva skel.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Sluneční brýle. Šedo-černá barva skel.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Značkové sluneční brýle. Zeleno-hnědá barva skel.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Sluneční brýle. Zelená barva skel.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Sluneční brýle. Šedá barva skel.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Sluneční brýle. Černá barva skel.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Sluneční brýle. Šedo-zelená barva skel.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Sluneční brýle. Šedá barva skel.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Sluneční brýle. Šedá barva skel.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Sluneční brýle. Modrá barva skel.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Barva: modrá Vzor: s nápisem Střih: slim fit Délka: regular Zapínání: knoflík a zip Něco navíc: vyšisovaný efekt, výšivka, nášivka Kapsy: 4 Materiál: 98 % bavlna, 2
můžete mít 19.11.
Unisex sluneční brýle. Šedo-zelená barva skel.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Barva: tmavě modrá Střih: skinny fit Délka: regular Zapínání: knoflík a zip Něco navíc: vyšisovaný efekt Materiál: 63 % lyocell, 30 % bavlna, 5 % polyester, 2 % elastan T
můžete mít 19.11.
Barva: žlutá Vzor: s nápisem Střih: regular fit Výstřih: kulatý Rukáv: krátký Zapínání: bez zapínání Materiál: 95 % bavlna, 5 % elastan Typ materiálu: bavlna
můžete mít 19.11.
Barva: světle modrá Střih: skinny fit Délka: regular Zapínání: knoflík a zip Něco navíc: vyšisovaný efekt Materiál: 69 % lyocell, 23 % polyester, 6 % viskóza, 2 % elastan
můžete mít 19.11.
Barva: tmavě modrá Střih: skinny fit Délka: regular Zapínání: knoflík a zip Něco navíc: vyšisovaný efekt Materiál: 69 % lyocell, 23 % polyester, 6 % viskóza, 2 % elastan
můžete mít 19.11.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.