Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Nejprodávanější
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
Dámský zimní péřový kabát Guess v krásné béžové barvě. Prošívaný, vypasovaný, na pásku velké logo, s odepínací umělou kožešinou na kapuci. Kabát má 2 kapsy na zip.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Romantické ocelové náušnice s modrými zirkony Mama Non M
ama JUBE04669JWRHLST/U.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Dámská šála. Zakončená třásněmi.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Dámská peněženka. Zipové zapínání.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Dámský šátek. Obdélníkový tvar.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Půvabné hodinky značky Guess můžete s čistým svědomím nosit místo luxusního náramku. Ciferník sází na nadčasový design, který nechává vyniknout ocelové pouzdro osazené desítkami třpytících se čirých krystalů. Dokonale vypadá i stříbrný tah, který mnohem více připomíná luxusní náramek.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Hodinky z dílny oblíbené fashion značky Guess jsou jako stvořené pro všechny dámy se zálibou v elegantních doplňcích. Jejich černý ciferník upoutá na první pohled výraznými indexy a ručičkami, díky kterým je čas velmi dobře čitelný. Zamilujete mistrně propracovaný ocelový tah s částečným zlacením.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Půvabné hodinky značky Guess můžete s čistým svědomím nosit místo luxusního náramku. Ciferník sází na nadčasový design, který nechává vyniknout ocelové pouzdro osazené desítkami třpytících se čirých krystalů. Dokonale vypadá i pozlacený tah, který mnohem více připomíná luxusní náramek.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Nechte se okouzlit jedinečnými hodinkami od fashion značky Guess. Hodinky si získají pozornost rosegold pouzdrem kompletně osázeným třpytivými kamínky. K němu dokonale ladí elegantní kožený řemínek v modrém provedení.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Půvabný pozlacený náramek Lotus JUBB01347JWYGS.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.