Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Guess 4G Stripe Collection, kolekce elegance.Značka Guess byla po desetiletí identifikována s vynikajícím designem a nejvyšší kvalitou. Nová kolekce ochranných pouzder 4G Stripe Collection vychází ze stejných hodnot.Pouzdro se vyznačuje tištěným logem Guess na luxusní textuře ekologické ků
můžete mít 3.2. - 4.2.
Elegantní pouzdro od známé značky GUESS je vytvořeno přesně na míru vašeho telefonu
můžete mít 4.2.
Sofistikovaně a sebevědomě, tak se budete cítit s vůní Guess 1981 Indigo. Hlava vůně je tvořena kalifornským šeříkem, pacifickou mlhou a nektarem z fíku. V srdci se pak rozehrají květinové tóny a v závěru vás oslní akordy hroznového vína, cedrového dřeva a marockého oleje.
můžete mít 3.2. - 4.2.
Guess Tvrzené Sklo 2
můžete mít 4.2.
Guess Rhinestones Triangle Metal Logo ochranný kryt telefonu v kombinaci zadní strany pokryté drobnými kamínky a pružnými PU boky
můžete mít 3.2.
Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce.
můžete mít 3.2. - 4.2.
Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce.
můžete mít 3.2. - 4.2.
Složení parfému: modrá levandule, dubový mech, kokosový nektar, šalvěj, fazole tonka, bergamot, cedr, kosatec, ambra, pižmo, fík.
můžete mít 7.2.
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 7.2.
Složení parfému: švestka, vetiver, santalové dřevo, geranium, tabák, bergamot, zázvor, máta, ambra, černý pepř.
můžete mít 7.2.
Složení parfému: jasmín, pralinka, ambroxan, hruška, pivoňka, vanilka, mandarinko-pomerančové aroma, pomeranč, květ pomerančovníku, cedr, červený rybíz, pižmo.
můžete mít 7.2.
Složení parfému: jasmín, hruška, pižmo, santalové dřevo, cedr, fialka, ambrette, ambra.
můžete mít 7.2.
Složení parfému: kardamom, jasmín, Curacao, pivoňka, dřevité tóny, vanilka, grapefruit, zimolez, pižmo, karambola.
můžete mít 7.2.
Na pečlivě vybraných vonných ingrediencích, které mají schopnost podtrhnout charisma každého muže, je založena vůně toaletní vody pro muže GUESS Guess by Marciano Hřejivá kořeněná vonná kompozice, zabalená do flakonku v zlaté barvě, byla na trh.
můžete mít 7.2.
Složení parfému: jasmín, kašmírové dřevo, bílý pepř, pačuli, geranium, bergamot, cedr, bobule jalovce, pižmo.
můžete mít 7.2.
Složení parfému: jasmín, květ kaktusu, květ citroníku, dřevité tóny, pižmo, kokos, divoká růže, kumquat, květ hrušně.
můžete mít 7.2.
Složení parfému: malina, orchidej, bergamot, lilie, meloun, australské santalové dřevo, madagaskarská vanilka, trnovník akát. Toaletní voda Guess Girl, vydaná v roce 2013 u příležitosti 30letého výročí vzniku značky, zachycuje sexappeal a.
můžete mít 7.2.
Guess 100ml Grooming Effect Hydrating Face Moisturizer, Denní pleťový krém.
můžete mít 7.2.
Složení parfému: kardamom, vetiver, kořen kosatce, pačuli, bergamot, lilie, mandarinka, pižmo, bazalka.
můžete mít 7.2.
Složení parfému: jasmín, dubový mech, vetiver, cedrové dřevo, květ pomerančovníku, bergamot, červený rybíz, balzámová jedle, pižmo.
můžete mít 7.2.
Složení parfému: jantarové dřevo, květ tabáku, list tabáku, šafrán, vanilka, fazole tonka, bergamot, mandarinka, pižmo.
můžete mít 7.2.
Složení parfému: kardamom, růžový pepř, orchidej, pačuli, vetiver, santalové dřevo, mandarinko-pomerančové aroma, list fialky, ambra, pižmo.
můžete mít 7.2.
Složení parfému: kardamom, kašmírové dřevo, mech, geranium, mořské tóny, kaviár, písek, citrusy, černý pepř.
můžete mít 7.2.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.