Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Složení parfému: santalové dřevo, geranium, květ pomerančovníku, fík, skořice, ambra, kumquat, vanilka, citronová kůra.
můžete mít 6.2.
Složení parfému: růžový pepř, třešeň, magnolie, santalové dřevo, fazole tonka, mandle, fialka, vanilka, třešňový květ.
můžete mít 6.2.
Složení parfému: kardamom, benzoin, šalvěj, šafrán, pelargonie, grapefruit, tmavé dřevité tóny, ambra, levandule.
můžete mít 6.2.
Složení parfému: jasmín, jablko, vetiver, leknín, hyacint, ananas, citron, santalové dřevo, ambra, růže.
můžete mít 6.2.
Složení parfému: švestka, hruška, pivoňka, pačuli, brambořík, růžová voda, bergamot, ambra, pižmo, frézie.
můžete mít 6.2.
Složení parfému: vetiver, pivoňka, orchidej, pačuli, magnolie, vanilka, dřevité tóny, marakuja, lilie, květ tiaré, pižmo.
můžete mít 6.2.
Složení parfému: jasmín sambac, Velvet, šalvěj, pivoňka, vanilka, bergamot, konvalinka, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 6.2.
Složení parfému: růžový pepř, třešeň, magnolie, santalové dřevo, fazole tonka, mandle, fialka, vanilka, třešňový květ.
můžete mít 6.2.
Složení parfému: jasmín, malina, hruška, orchidej, vanilka, grapefruit, ebenové dřevo, pižmo, fialka.
můžete mít 6.2.
Amore Capri od značky Guess je květinově-ovocná toaletní voda pro muže i ženy. Sluncem prozářená vůně inspirovaná krásou a energií ostrova Capri, kde se modrá obloha setkává s třpytivým mořem. Tato vůně je oslavou bezstarostných letních dnů, plných radosti, dobrodružství a bezstarostnosti.
můžete mít 30.1. - 31.1.
Amore Portofino od značky Guess je citrusově-dřevitá toaletní voda pro muže i ženy. Vychutnejte si dokonalou souhrou tónů, které evokují krásu středomořské přírody a pravou italskou atmosféru italské vesničky Portofino u Ligurského moře.
můžete mít 30.1. - 31.1.
Amore Venezia od značky Guess je chyprová toaletní voda pro muže i ženy. Vůně evokující romantiku, kouzlo a tajemství světoznámého italského města na laguně. Amore Venezia je oslavou lásky a elegance kde se každý okamžik může proměnit v pohádkový příběh.
můžete mít 30.1. - 31.1.
Zdobíte se ráda stylovými doplňky, které jsou opravdu nepřehlédnutelné? Pak budete doslova nadšená z hodinek značky Guess. Na první pohled vás okouzlí celostříbrné provedení hodinek. Hodinky si na zápěstí připnete dokonale přizpůsobivým milánským tahem.
můžete mít 30.1. - 31.1.
Jakmile si na zápěstí připnete pánské hodinky značky Guess, dostane váš outfit vmžiku zcela nový rozměr. Na první pohled vás zaujmou ostré hrany pouzdra a vzorovaný ciferník. Obdivovat můžete také římské číslice či designové šroubky. Na zápěstí se hodinky připínají černým silikonovým řemínkem.
můžete mít 30.1. - 31.1.
Náš tipChytré hodinky nejsou zdravotnickým zařízením. Údaje získané při jejich používání jsou pouze orientačního charakteru a neměly by být používány pro lékařský výzkum, diagnostiku nebo léčbu.
můžete mít 31.1. - 3.2.
Hodinky z dílny oblíbené fashion značky Guess jsou jako stvořené pro všechny pány se zálibou v elegantních doplňcích. Jejich černý ciferník upoutá na první pohled dvěma chronografy s funkcí stopek s dobou chodu 30 minut. Nechybí ani užitečná datumovka.
můžete mít 30.1. - 31.1.
Aura je označení půvabných hodinek oblíbené značky Guess. Radost budou dělat každé ženě, která si potrpí na luxus a eleganci. Luxusní vzhled hodinkám propůjčují třpytivé zirkony umístěné u nožiček zlaceného pouzdra a v ciferníku.
můžete mít 30.1. - 31.1.
Zde představujeme dámský batoh od Guess. Tento doplněk bude dokonalým doplňkem každého šatníku, základním prvkem. Batoh je vyroben z kvalitního materiálu v barvě „Black“. Na přední straně jezlaté logo značky. Batoh má jednu hlavní komoru na zip a 2 vnější kapsy, rovněž uzavíratelné na zip.
můžete mít 5.2. - 7.2.
Představujeme dámský batoh značky Guess. Tento doplněk nepochybně doplní váš šatník a stane se nezbytným prvkem. Vyrobeno z vysoce kvalitního materiálu v hnědé barvě „Latte Logo“. Na přední straně je trojúhelníkové logo značky vzlatébarvě.
můžete mít 5.2. - 7.2.
Guess Bella Vita vás zahalí do sladké, jantarové vůně, která potěší vaše smysly. Opojná vonná esence se otevírá šťavnatými tóny třešně, jiskřivým italským citronem a sladkokyselým černým rybízem. Lahodné květinové srdce je naplněno akordy tuberózy, vanilkové orchideje a okvětními plátky jasmínu.
můžete mít 30.1. - 31.1.
Guess Bella Vita Rosa je toaletní voda, která zachycuje kouzlo ženské jemnosti a živé energie. Tato vůně je oslavou radosti, elegance a přirozeného půvabu každé ženy. Zářivý úvod vůně vás osvěží sladkou šťavnatostí kdoule, svěžestí italského citronu a pikantním nádechem černého rybízu.
můžete mít 30.1. - 31.1.
Guess Bella Vita Rosa Shimmer v podobě třpytivého tělového závoje vás zahalí do přitažlivé květinově-ovocné vůně, kterou si zamilujete při prvním přivonění. Italský citron, sladkokyselý černý rybíz a kdoule se snoubí s opojnými květinovými akordy, které prostoupí svěží, zelený dotek cypřiše.
můžete mít 30.1. - 31.1.
Guess Bella Vita Shimmer v podobě třpytivého tělového závoje vás zahalí do sladké, jantarové vůně, která potěší vaše smysly. Opojná vonná esence se otevírá šťavnatými tóny třešně, jiskřivým italským citronem a sladkokyselým černým rybízem.
můžete mít 30.1. - 31.1.
Dámské hodinky Guess sázejí na minimalistické provedení. Nechte se okouzlit ocelovým pouzdrem osázeným třpytivými kamínky. Nalezneme je také ve stříbrném ciferníku na místě indexů. Na zápěstí se hodinky připínají úzkým tahem. Hodinky jsou poměrně drobné a skvěle ozdobí i menší zápěstí.
můžete mít 30.1. - 31.1.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.