Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Značka Guess uvedla na trh v roce 2011 pánskou vůni Seductive Men, která mistrně doplňuje dámskou vůni Seductive. Tato orientálně-dřevitá vůně udělá radost všem mužům, kteří milují luxusní a silnější vůně. Nechte se unést touto vůní plnou orientálních akordů.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Složení parfému: dubový mech, olibanum, bergamot, cedr, list fialky, pravá ambra, kůže.
můžete mít 13.8.
Složení parfému: jasmín, pivoňka, vanilka, šampaňské, fialka, pižmo, australské santalové dřevo, lesní bobule.
můžete mít 13.8.
Složení parfému: jasmín, kašmírové dřevo, bílý pepř, pačuli, geranium, bergamot, cedr, bobule jalovce, pižmo.
můžete mít 13.8.
Květinová vůně Seductive Noir Woman je skvělá pro všechny ženy. Jen ji zkusíte a nebudete chtít již nic jiného. Tato toaletní voda vám otevírá bránu do světa fantazie. Nejříve ucítíte bergamot, šalvěj a pivoňku, která plynule přejde do srdce vůně, kde objevíte iris, jasmín a konvalinku.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Květinová vůně Seductive Noir Woman je skvělá pro všechny ženy. Jen ji zkusíte a nebudete chtít již nic jiného. Tato vůně vám otevírá bránu do světa fantazie. Nejříve ucítíte bergamot, šalvěj a pivoňku, která plynule přejde do srdce vůně, kde objevíte iris, jasmín a konvalinku.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Guess Woman je květinově-ovocná vůně pro nespoutanou ženu. Tato lehce sladká vůně je vhodná pro denní nošení. Zpočátku vás osvěží mandarinka, broskev, červené ovoce, poté budete zahaleni do květinového závoje, konec dovrší pižmo, ambra a cedrové dřevo.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Seductive Noir Homme od značky Guess vás udělají neodolatelným. Kdykoli někde projdete, tak se za vámi ženy otočí s jiskrami v očích. Za energický začátek má zásluhy černý pepř, grep a muškátový oříšek.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Značka Guess uvedla na trh v roce 2011 pánskou vůni Seductive Men, která mistrně doplňuje dámskou vůni Seductive. Tato orientálně-dřevitá vůně udělá radost všem mužům, kteří milují luxusní a silnější vůně. Nechte se unést touto vůní plnou orientálních akordů.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Značka Guess přichází s novou dámskou parfémovou vůní Dare, která je vzrušující, provokující a evokuje líbívé pocity. Naláká Vás květinově-dřevitými tóny spojené s lehkým pižmem.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Tělové mlhy kolekce Guess Love se skládají z velmi svěžích, čistých a jiskřivých vůní. Obklopte se svěžími ovocnými vůněmi a lehkými, jasnými tóny, které inspirují chvíle potěšení a svádění.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Okouzlující tělový sprej Seductive Red Women od Guess nabízí stylovou dámskou vůni. Vyzařuje sebevědomí a zaujme také svým elegantním červeno-zlatým zbarvením. V hlavě dominují tóny mandlí, třešní a růžového pepře, zatímco třešňový květ, magnólie a fialka udávají tón v srdci.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Guess Woman je květinově-ovocná vůně pro nespoutanou ženu. Tato lehce sladká vůně je vhodná pro denní nošení. Zpočátku vás osvěží mandarinka, broskev, červené ovoce, poté budete zahaleni do květinového závoje, konec dovrší pižmo, ambra a cedrové dřevo.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Toaletní voda Guess Seductive Homme Blue je svěží, orientálně-dřevitá vůně pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych. Nechte se unést svěžími tóny citrusů, kaviáru, pepře a kardamonu v úvodu, vodními tóny a muškátem v srdci a neméně zajímavějšími tóny v závěru!.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Pokud potřebujete lehkou, ovocnou vůni, která vás protáhne létem, Seductive Flirt je vynikající volbou. Jedná se o perfektní ovocně-květinovou gurmánskou vůni, která odstartuje sluncem políbenou letní romantiku. Vůně začíná tóny bergamotu, hrušek a černého rybízu.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Složení parfému: jasmín, vetiver, vanilka, mandarinko-pomerančové aroma, liči, list fialky, konvalinka, jahoda, ambra.
můžete mít 13.8.
Guess Bella Vita Rosa Shimmer v podobě třpytivého tělového závoje vás zahalí do přitažlivé květinově-ovocné vůně, kterou si zamilujete při prvním přivonění. Italský citron, sladkokyselý černý rybíz a kdoule se snoubí s opojnými květinovými akordy, které prostoupí svěží, zelený dotek cypřiše.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Po dvou dámských vůních Dare a Double Dare uvedla značka v roce 2016 pánskou verzi Dare For Men, která představuje svobodu, sexappeal a dobrodružství. Tuto dřevitě-kořeněnou vůni sestavil francouzský parfémář Jacques Huclier. Hlavu tvoří bergamot a bílý pepř společně s jalovcovými bobulemi.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Voda po holení Guess Seductive Homme Blue nabízí svěží, orientálně-dřevitou vůni pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych.
můžete mít 6.8. - 7.8.
Složení parfému: modrá levandule, dubový mech, kokosový nektar, šalvěj, fazole tonka, bergamot, cedr, kosatec, ambra, pižmo, fík.
můžete mít 13.8.
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 13.8.
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 13.8.
Složení parfému: kardamom, jasmín, Curacao, pivoňka, dřevité tóny, vanilka, grapefruit, zimolez, pižmo, karambola. Sada parfémovaná voda 100 ml + parfémovaná voda 15 ml + tělové mléko 200 ml. Stejně kouzelná jako letní dny plné slunce je i vůně.
můžete mít 13.8.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.