Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Složení parfému: dubový mech, olibanum, bergamot, cedr, list fialky, pravá ambra, kůže.
můžete mít 8.4.
Složení parfému: jasmín, květ kaktusu, květ citroníku, dřevité tóny, pižmo, kokos, divoká růže, kumquat, květ hrušně.
můžete mít 8.4.
Složení parfému: modrá levandule, dubový mech, kokosový nektar, šalvěj, fazole tonka, bergamot, cedr, kosatec, ambra, pižmo, fík.
můžete mít 8.4.
Složení parfému: jasmín, hruška, pižmo, santalové dřevo, cedr, fialka, ambrette, ambra.
můžete mít 8.4.
Seductive Kiss od značky Guess je citrusově-květinová parfémovaná voda s hravým a veselým charakterem, díky kterému získáte srdce nejednoho muže. Jiskřivé akordy grapefruitu a mandarinky se snoubí s elegantním polibkem jasmínu, něžným broskvovým květem a divokými květinovými tóny.
můžete mít 1.4. - 2.4.
Toaletní voda Seductive Red Women od Guess je stylová dámská vůně. Vyzařuje sebevědomí a zaujme také svým elegantním červeno-zlatým flakonem. V hlavě dominují tóny mandlí, třešní a růžového pepře, zatímco třešňový květ, magnólie a fialka udávají tón v srdci.
můžete mít 1.4. - 2.4.
Značka Guess uvedla na trh v roce 2011 pánskou vůni Seductive Men, která mistrně doplňuje dámskou vůni Seductive. Tato orientálně-dřevitá vůně udělá radost všem mužům, kteří milují luxusní a silnější vůně. Nechte se unést touto vůní plnou orientálních akordů.
můžete mít 1.4. - 2.4.
Květinová vůně Seductive Noir Woman je skvělá pro všechny ženy. Jen ji zkusíte a nebudete chtít již nic jiného. Tato toaletní voda vám otevírá bránu do světa fantazie. Nejříve ucítíte bergamot, šalvěj a pivoňku, která plynule přejde do srdce vůně, kde objevíte iris, jasmín a konvalinku.
můžete mít 1.4. - 2.4.
Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce.
můžete mít 1.4. - 2.4.
Květinová vůně Seductive Noir Woman je skvělá pro všechny ženy. Jen ji zkusíte a nebudete chtít již nic jiného. Tato vůně vám otevírá bránu do světa fantazie. Nejříve ucítíte bergamot, šalvěj a pivoňku, která plynule přejde do srdce vůně, kde objevíte iris, jasmín a konvalinku.
můžete mít 1.4. - 2.4.
Třpytivý tělový závoj Ibiza Radiant od značky Guess je citrusově-květinová vůně pro ženy.
můžete mít 1.4. - 2.4.
Oslnivá květinová mlha s ovocnými tóny, která oslavuje vášeň letní noci. Věrná duchu Guess, kolekce lásky je ódou na romantiku, svádění a vášeň prostřednictvím pěti vonných mlh. V této kolekci Nirvana Dream zve vášeň letní noci v květinově-ovocném akordu.
můžete mít 1.4. - 2.4.
Složení parfému: kardamom, jasmín, Curacao, pivoňka, dřevité tóny, vanilka, grapefruit, zimolez, pižmo, karambola.
můžete mít 8.4.
Na pečlivě vybraných vonných ingrediencích, které mají schopnost podtrhnout charisma každého muže, je založena vůně toaletní vody pro muže GUESS Guess by Marciano Hřejivá kořeněná vonná kompozice, zabalená do flakonku v zlaté barvě, byla na trh.
můžete mít 8.4.
Složení parfému: kardamom, vetiver, kořen kosatce, pačuli, bergamot, lilie, mandarinka, pižmo, bazalka.
můžete mít 8.4.
Složení parfému: jasmín, dubový mech, vetiver, cedrové dřevo, květ pomerančovníku, bergamot, červený rybíz, balzámová jedle, pižmo.
můžete mít 8.4.
Složení parfému: jantarové dřevo, květ tabáku, list tabáku, šafrán, vanilka, fazole tonka, bergamot, mandarinka, pižmo.
můžete mít 8.4.
Složení parfému: kardamom, růžový pepř, orchidej, pačuli, vetiver, santalové dřevo, mandarinko-pomerančové aroma, list fialky, ambra, pižmo.
můžete mít 8.4.
Brand: Guess.
můžete mít 8.4.
Složení parfému: kardamom, benzoin, šalvěj, šafrán, pelargonie, grapefruit, tmavé dřevité tóny, ambra, levandule.
můžete mít 8.4.
Elegantně a půvabně, tak se budete cítit s vůni Guess 1981. Od této vůně můžete očekávat ostré a silné aroma s čistými tóny. Ucítíte ambrette a fialku. V srdci jasmín, hrušku a santal. V základu pižmo snoubené s cedrem a jantarem. Tento parfém byl uveden na trh v roce 2017.
můžete mít 1.4. - 2.4.
Guess 1981 For Men od Guess je chyprově-dřevitá vůně pro muže. Velmi sofistikovaná vůně, která udává směr. V top poznámkách ucítíte italský bergamot a lístky fialky. V srdci je cedrové dřevo, dubových mech a ambergris (šedý jantar). V základu se pojí kadidlo a kůže.
můžete mít 1.4. - 2.4.
Aromatická květinově-dřevitá vůně Guess 1981 Indigo For Men nyní v podobě deodorantu, který vám poskytne ochranu před potem a dlouhotrvající pocit svěžesti. Nadčasová vůně, která udává směr a hodí se pro každého sebevědomého muže.
můžete mít 1.4. - 2.4.
Guess 1981 Indigo For Men od Guess je květinově-dřevitá vůně pro muže. Nadčasová vůně, která udává směr a hodí se pro každého sebevědomého muže. Hlavu tvoří bergamotský italský olej, vůně fíků, šalvějový olej a modrá levandule.
můžete mít 1.4. - 2.4.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.