Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Značka Guess uvedla na trh v roce 2011 pánskou vůni Seductive Men, která mistrně doplňuje dámskou vůni Seductive. Tato orientálně-dřevitá vůně udělá radost všem mužům, kteří milují luxusní a silnější vůně. Nechte se unést touto vůní plnou orientálních akordů.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Složení parfému: jasmín, květ kaktusu, květ citroníku, dřevité tóny, pižmo, kokos, divoká růže, kumquat, květ hrušně.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: kardamom, růžový pepř, orchidej, pačuli, vetiver, santalové dřevo, mandarinko-pomerančové aroma, list fialky, ambra, pižmo.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: kardamom, růžový pepř, orchidej, pačuli, vetiver, santalové dřevo, mandarinko-pomerančové aroma, list fialky, ambra, pižmo.
můžete mít 3.12.
Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess – Guess 1981 for Women EDT 100ml Standard package. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess Woman je květinově-ovocná vůně pro nespoutanou ženu. Tato lehce sladká vůně je vhodná pro denní nošení. Zpočátku vás osvěží mandarinka, broskev, červené ovoce, poté budete zahaleni do květinového závoje, konec dovrší pižmo, ambra a cedrové dřevo.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess Uomo je překvapivá ambrová toaletní voda pro muže. Tato vůně je symbolem mužské elegance a sebevědomí. Sofistikovaná vůně kombinuje svěžest, kořeněné tóny i hřejivost jantaru – výsledkem je kompozice plná šarmu a sofistikovanosti.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Toaletní voda Seductive Red Women od Guess je stylová dámská vůně. Vyzařuje sebevědomí a zaujme také svým elegantním červeno-zlatým flakonem. V hlavě dominují tóny mandlí, třešní a růžového pepře, zatímco třešňový květ, magnólie a fialka udávají tón v srdci.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Toaletní voda Guess Seductive Homme Blue je svěží, orientálně-dřevitá vůně pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych. Nechte se unést svěžími tóny citrusů, kaviáru, pepře a kardamonu v úvodu, vodními tóny a muškátem v srdci a neméně zajímavějšími tóny v závěru!.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Květinová vůně Seductive Noir Woman je skvělá pro všechny ženy. Jen ji zkusíte a nebudete chtít již nic jiného. Tato toaletní voda vám otevírá bránu do světa fantazie. Nejříve ucítíte bergamot, šalvěj a pivoňku, která plynule přejde do srdce vůně, kde objevíte iris, jasmín a konvalinku.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Seductive Blue od značky Guess je dámská toaletní voda, která vás zahalí do neodolatelné květinově-ovocné vůně. Křupavá, sladká hruška se snoubí se svěžím bergamotem. Návyková vůně růžové vody a květinového objetí se spojí s hedvábným pižmem, jantarem, zralou švestkou a pačuli.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Elegantně a půvabně, tak se budete cítit s vůni Guess 1981. Od této vůně můžete očekávat ostré a silné aroma s čistými tóny. Ucítíte ambrette a fialku. V srdci jasmín, hrušku a santal. V základu pižmo snoubené s cedrem a jantarem. Tento parfém byl uveden na trh v roce 2017.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess 1981 Indigo For Men od Guess je květinově-dřevitá vůně pro muže. Nadčasová vůně, která udává směr a hodí se pro každého sebevědomého muže. Hlavu tvoří bergamotský italský olej, vůně fíků, šalvějový olej a modrá levandule.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess By Marciano For Men je citrusově-kořeněná pánská vůně vhodná pro každou příležitost. V prvním okamžiku ucítíte pepř, v srdci vůně se skrývá tonik a v konečné fázi budete oslněni šťavnatou mandarinkou. Vůně byla na trh uvedena v roce 2007.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Toaletní vody Girl Belle od značky Guess je květinově-ovocná vůně pro dívky a ženy, které milují výjimečné vůně. V úvodu se ukrývají tóny šampaňského s lesními plody, v srdci fialka, jasmín a pivoňka a v závěru vůni zafixuje vanilka, pižmo a santalové dřevo. Na trh byla uvedena v roce 2013.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Seductive Blue od značky Guess je dámská vůně, která vás zahalí do neodolatelné květinově-ovocné vůně. Křupavá, sladká hruška se snoubí se svěžím bergamotem. Návyková vůně růžové vody a květinového objetí se spojí s hedvábným pižmem, jantarem, zralou švestkou a pačuli.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Složení parfému: modrá levandule, dubový mech, kokosový nektar, šalvěj, fazole tonka, bergamot, cedr, kosatec, ambra, pižmo, fík.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 3.12.
Na pečlivě vybraných vonných ingrediencích, které mají schopnost podtrhnout charisma každého muže, je založena vůně toaletní vody pro muže GUESS Guess by Marciano Hřejivá kořeněná vonná kompozice, zabalená do flakonku v zlaté barvě, byla na trh.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: jablko, ambroň, fazole tonka, grapefruit, květ pomerančovníku, muškátový oříšek, santalové dřevo, levandule, černý pepř.
můžete mít 3.12.
Guess 1981 For Men od Guess je chyprově-dřevitá vůně pro muže. Velmi sofistikovaná vůně, která udává směr. V top poznámkách ucítíte italský bergamot a lístky fialky. V srdci je cedrové dřevo, dubových mech a ambergris (šedý jantar). V základu se pojí kadidlo a kůže.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess 1981 For Men od Guess je chyprově-dřevitá vůně pro muže. Velmi sofistikovaná vůně, která udává směr. V top poznámkách ucítíte italský bergamot a lístky fialky. V srdci je cedrové dřevo, dubových mech a ambergris (šedý jantar). V základu se pojí kadidlo a kůže.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.