Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Složení parfému: jasmín, květ kaktusu, květ citroníku, dřevité tóny, pižmo, kokos, divoká růže, kumquat, květ hrušně.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: kardamom, růžový pepř, orchidej, pačuli, vetiver, santalové dřevo, mandarinko-pomerančové aroma, list fialky, ambra, pižmo.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: kardamom, růžový pepř, orchidej, pačuli, vetiver, santalové dřevo, mandarinko-pomerančové aroma, list fialky, ambra, pižmo.
můžete mít 3.12.
Na pečlivě vybraných vonných ingrediencích, které mají schopnost podtrhnout charisma každého muže, je založena vůně toaletní vody pro muže GUESS Guess by Marciano Hřejivá kořeněná vonná kompozice, zabalená do flakonku v zlaté barvě, byla na trh.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: modrá levandule, dubový mech, kokosový nektar, šalvěj, fazole tonka, bergamot, cedr, kosatec, ambra, pižmo, fík.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: jablko, ambroň, fazole tonka, grapefruit, květ pomerančovníku, muškátový oříšek, santalové dřevo, levandule, černý pepř.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: jasmín, vetiver, vanilka, mandarinko-pomerančové aroma, liči, list fialky, konvalinka, jahoda, ambra.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: kardamom, cypřiš, mech, šalvěj, citron, jalovec, santalové dřevo, palo santo, mořské tóny, okurka.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: santalové dřevo, geranium, květ pomerančovníku, fík, skořice, ambra, kumquat, vanilka, citronová kůra.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: kardamom, cypřiš, mech, šalvěj, citron, jalovec, santalové dřevo, palo santo, mořské tóny, okurka.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: kardamom, benzoin, šalvěj, šafrán, pelargonie, grapefruit, tmavé dřevité tóny, ambra, levandule.
můžete mít 3.12.
Brand: Guess.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: jasmín sambac, Velvet, šalvěj, pivoňka, vanilka, bergamot, konvalinka, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 28.11.
Složení parfému: růžový pepř, třešeň, magnolie, santalové dřevo, fazole tonka, mandle, fialka, vanilka, třešňový květ.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: jasmín, kašmírové dřevo, hruška, kořen kosatce, květ afrického pomerančovníku, vanilka, bergamot, olibanum, černý rybíz.
můžete mít 3.12.
Guess – Guess 1981 for Men EDT 100ml Standard package. For men.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Guess 1981 Indigo For Men EDT 100ml Standard package. For men.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Guess 1981 Los Angeles EDT 100ml Standard package. For men.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Seductive Blue for Men EDT 100ml Standard package. For men.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Seductive for Men EDT 150ml Standard package. For men.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Složení parfému: modrá levandule, dubový mech, kokosový nektar, šalvěj, fazole tonka, bergamot, cedr, kosatec, ambra, pižmo, fík.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, pralinka, ambroxan, hruška, pivoňka, vanilka, mandarinko-pomerančové aroma, pomeranč, květ pomerančovníku, cedr, červený rybíz, pižmo. Sada toaletní voda 100 ml + tělové mléko 200 ml + toaletní voda 15 ml.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: švestka, vetiver, santalové dřevo, geranium, tabák, bergamot, zázvor, máta, ambra, černý pepř.
Momentálně nedostupné
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.