Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Guess – Mykonos Breeze – Body spray250ml Deostick, deospray, shower gel. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Seductive Red EDT 75ml Standard package. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Seductive Noir EDT 75ml Standard package. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Miami Vibes Body Spray250ml Deostick, deospray, shower gel. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Guess 1981 for Women EDT 100ml Standard package. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Guess 1981 Los Angeles for women EDT 100ml Standard package. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Guess Tělový sprej 125ml Standard package. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Seductive EDT 75ml Standard package. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Seductive Tělový sprej 125ml Standard package. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, ylang-ylang, dubový mech, pivoňka, tangerinka, zelené jablko, magnolie, červené bobule, ambra, bergamot, cedr, konvalinka, jahoda, pižmo, frézie, broskev. Sada parfémovaná voda 75 ml + tělové mléko 100 ml.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, ylang-ylang, dubový mech, pivoňka, tangerinka, zelené jablko, magnolie, červené bobule, ambra, bergamot, cedr, konvalinka, jahoda, pižmo, frézie, broskev.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, ylang-ylang, dubový mech, pivoňka, tangerinka, zelené jablko, magnolie, červené bobule, ambra, bergamot, cedr, konvalinka, jahoda, pižmo, frézie, broskev. Sada parfémovaná voda 75 ml + parfémovaná voda 15 ml + tělové mléko.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, ylang-ylang, dubový mech, pivoňka, tangerinka, zelené jablko, magnolie, červené bobule, ambra, bergamot, cedr, konvalinka, jahoda, pižmo, frézie, broskev. Sada parfémovaná voda 75 ml + parfémovaná voda 15 ml + tělové mléko.
Momentálně nedostupné
Guess – Forever EDP 75ml Standard package. For women.
Momentálně nedostupné
Guess – Guess 1981 Indigo Body Spray250ml Deostick, deospray, shower gel. For women.
Momentálně nedostupné
Guess – Guess 1981 Indigo for Women EDT 50ml Standard package. For women.
Momentálně nedostupné
Guess – Guess Body Spray 250ml Deostick, deospray, shower gel. For women.
Momentálně nedostupné
Guess – Guess Dare Body Mist 250ml Deostick, deospray, shower gel. For women.
Momentálně nedostupné
Guess – Guess EDP 75ml Standard package. For women.
Momentálně nedostupné
Guess – Guess Girl Belle EDT 100ml Standard package. For women.
Momentálně nedostupné
Guess – Guess Gold EDP 75ml Standard package. For women.
Momentálně nedostupné
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.