Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Klasický styl a moderní vzhled. Tričko Guess W2YI44J1311 A80E W2YI44J1311A80E přináší dotek sofistikovanosti do nadčasového stylu, mimo jiné díky svému střihu krátký rukáv. Odolné, snadno padnoucí a krásně střižené, Guess W2YI44J1311 A80E je téměř dokonalé tričko.
můžete mít 29.1. - 31.1.
Třpytivé ocelové náušnice se zirkony Calypso JUBE04459JWRHT/U.
můžete mít 23.1. - 24.1.
Třpytivé pozlacené náušnice Love Me Tender JUBE03245JWYGT/U.
můžete mít 23.1. - 24.1.
Třpytivé pozlacené náušnice se zirkony La Fleur JUBE04558JWYGT/U.
můžete mít 23.1. - 24.1.
Třpytivý dámský náramek Arm Party JUBB04219JWYGT/U.
můžete mít 23.1. - 24.1.
Třpytivý dámský náramek G Tennis JUBB01234JWRHEM.
můžete mít 23.1. - 24.1.
Třpytivý ocelový prsten se zirkony Infinity JUBR04672JWRH.
můžete mít 23.1. - 24.1.
Třpytivý pozlacený prsten se zirkony Infinity JUBR04672JWYG.
můžete mít 23.1. - 24.1.
Poznejte styl a pocity, které nám přináší hudba
můžete mít 23.1.
Guess Tvrzené Sklo 2
můžete mít 23.1.
Guess Tvrzené Sklo 2
můžete mít 23.1.
Guess Tvrzené Sklo 2
můžete mít 23.1.
Guess Tvrzené Sklo 2
můžete mít 23.1.
Guess Tvrzené Sklo 2
můžete mít 23.1.
Chraňte svůj telefon stylovým sklem Guess s neviditelným logem. Logo se po zapnutí obrazovky stane neviditelným a nebrání v používání.Tvrzené sklo má stylový černý rám a je velmi odolné proti poškození a poskytuje účinnou ochranu proti poškrábání displeje. To neovlivňuje citlivost dotykové
můžete mít 24.1. - 27.1.
Chraňte svůj telefon stylovým sklem Guess s neviditelným logem. Logo se po zapnutí obrazovky stane neviditelným a nebrání v používání.Tvrzené sklo má stylový černý rám a je velmi odolné proti poškození a poskytuje účinnou ochranu proti poškrábání displeje. To neovlivňuje citlivost dotykové
můžete mít 24.1. - 27.1.
Chraňte svůj telefon stylovým sklem Guess s neviditelným logem. Logo se po zapnutí obrazovky stane neviditelným a nebrání v používání.Tvrzené sklo je velmi odolné proti poškození a poskytuje účinnou ochranu proti poškrábání displeje. To neovlivňuje citlivost dotykové obrazovky.Díky oleofobnímu povla
můžete mít 24.1. - 27.1.
Uomo Acqua od značky Guess je svěží vůně pro muže. V úvodu vás překvapí citron s lehkou svěžestí okurky, která je doplněna o kořeněnou stopu kardamomu. V srdci se snoubí chladivá šalvěj se zemitými tóny cypřiše a jalovce.
můžete mít 23.1. - 24.1.
Guess Uomo je překvapivá ambrová toaletní voda pro muže. Tato vůně je symbolem mužské elegance a sebevědomí. Sofistikovaná vůně kombinuje svěžest, kořeněné tóny i hřejivost jantaru – výsledkem je kompozice plná šarmu a sofistikovanosti.
můžete mít 23.1. - 24.1.
Výrazné ocelové náušnice s krystaly Sunburst JUBE01400JWRH.
můžete mít 23.1. - 24.1.
Výrazné pozlacené náušnice se zirkony Love Guess JUBE04083JWYGTQT/U.
můžete mít 23.1. - 24.1.
Výrazný pozlacený náhrdelník Endless Dream JUBN03274JWYGT/U.
můžete mít 23.1. - 24.1.
Výrazný pozlacený náramek Modern Love JUBB04006JWYG.
můžete mít 23.1. - 24.1.
Výrazný pozlacený náramek s motýlky Chrysalis JUBB04088JWYGMCT/U.
můžete mít 23.1. - 24.1.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.