10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Guess Tričko zelené S W2YI44J1311 A80E Guess Třpytivé ocelové náušnice se zirkony Calypso JUBE04459JWRHT/U
Guess Tričko zelené S W2YI44J1311 A80E

Klasický styl a moderní vzhled. Tričko Guess W2YI44J1311 A80E W2YI44J1311A80E přináší dotek sofistikovanosti do nadčasového stylu, mimo jiné díky svému střihu krátký rukáv. Odolné, snadno padnoucí a krásně střižené, Guess W2YI44J1311 A80E je téměř dokonalé tričko.

můžete mít 29.1. - 31.1.

Guess TVRZENÉ SKLO GUESS GUSPP12SSLTR IPHONE 12 MINI 5,4" VINTAGE MAGIC LOGO Guess TVRZENÉ SKLO GUESS GUSPP12SSLTR IPHONE 12 MINI 5,4" VINTAGE MAGIC LOGO
Guess TVRZENÉ SKLO GUESS GUSPP12SSLTR IPHONE 12 MINI 5,4" VINTAGE MAGIC LOGO

Chraňte svůj telefon stylovým sklem Guess s neviditelným logem. Logo se po zapnutí obrazovky stane neviditelným a nebrání v používání.Tvrzené sklo má stylový černý rám a je velmi odolné proti poškození a poskytuje účinnou ochranu proti poškrábání displeje. To neovlivňuje citlivost dotykové

můžete mít 24.1. - 27.1.

Guess TVRZENÉ SKLO GUESS GUSPP12LSLTR IPHONE 12 PRO MAX 6,7" VINTAGE MAGIC LOGO Guess TVRZENÉ SKLO GUESS GUSPP12LSLTR IPHONE 12 PRO MAX 6,7" VINTAGE MAGIC LOGO
Guess TVRZENÉ SKLO GUESS GUSPP12LSLTR IPHONE 12 PRO MAX 6,7" VINTAGE MAGIC LOGO

Chraňte svůj telefon stylovým sklem Guess s neviditelným logem. Logo se po zapnutí obrazovky stane neviditelným a nebrání v používání.Tvrzené sklo má stylový černý rám a je velmi odolné proti poškození a poskytuje účinnou ochranu proti poškrábání displeje. To neovlivňuje citlivost dotykové

můžete mít 24.1. - 27.1.

Guess TVRZENÉ SKLO GUESS GUTGMI65TR IPHONE XS MAX INVISIBLE LOGO Guess TVRZENÉ SKLO GUESS GUSPP12LSLTR IPHONE 12 PRO MAX 6,7" VINTAGE MAGIC LOGO
Guess TVRZENÉ SKLO GUESS GUTGMI65TR IPHONE XS MAX INVISIBLE LOGO

Chraňte svůj telefon stylovým sklem Guess s neviditelným logem. Logo se po zapnutí obrazovky stane neviditelným a nebrání v používání.Tvrzené sklo je velmi odolné proti poškození a poskytuje účinnou ochranu proti poškrábání displeje. To neovlivňuje citlivost dotykové obrazovky.Díky oleofobnímu povla

můžete mít 24.1. - 27.1.

Guess Uomo Acqua - deodorant ve spreji Guess TVRZENÉ SKLO GUESS GUSPP12LSLTR IPHONE 12 PRO MAX 6,7" VINTAGE MAGIC LOGO
Guess Uomo Acqua - deodorant ve spreji

Uomo Acqua od značky Guess je svěží vůně pro muže. V úvodu vás překvapí citron s lehkou svěžestí okurky, která je doplněna o kořeněnou stopu kardamomu. V srdci se snoubí chladivá šalvěj se zemitými tóny cypřiše a jalovce.

můžete mít 23.1. - 24.1.

Guess Uomo - EDT 50 ml + deodorant ve spreji 226 ml Guess Výrazné pozlacené náušnice se zirkony Love Guess JUBE04083JWYGTQT/U
Guess Uomo - EDT 50 ml + deodorant ve spreji 226 ml

Guess Uomo je překvapivá ambrová toaletní voda pro muže. Tato vůně je symbolem mužské elegance a sebevědomí. Sofistikovaná vůně kombinuje svěžest, kořeněné tóny i hřejivost jantaru – výsledkem je kompozice plná šarmu a sofistikovanosti.

můžete mít 23.1. - 24.1.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.