10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Guess Leather Stamped kryt na iPhone 15 Pro, černý Guess Ochranné pouzdro Guess pro Hauwei P Smart 2019 - Růžová KP21782
Guess Leather Stamped kryt na iPhone 15 Pro, černý

Guess kryt na mobil – značkový kryt, materiál z ekokůže, odolný polyuretan, mírně vyvýšené vnější okraje, ochrana displeje i fotoaparátu, efektivní tlumení pádů.

Momentálně nedostupné

Guess Ochranné pouzdro Guess pro Hauwei P Smart 2019 - Růžová KP21782 Guess Ochranné pouzdro Guess pro Hauwei P Smart 2019 - Růžová KP21782
Guess Ochranné pouzdro Guess pro Hauwei P Smart 2019 - Růžová KP21782

Vystupte z davu s dynamickým efektem přesýpacího pouzdra Guess. Díky fluorescenční záři v tmavém písku a dvoudílné konstrukci je pouzdro zářivé ve své kráse a jedinečnosti.

Momentálně nedostupné

Guess Pánské sluneční brýle Guess Třpytivé pouzdro Guess pro Samsung Galaxy S23 - Zlatá KP25070
Guess Pánské sluneční brýle

Poznámka Pánské sluneční brýle, šedá barva skel, s ochranným faktorem UV 400, dodávány v originálním pouzdře.

Momentálně nedostupné

Guess Sluneční brýle Guess Třpytivé pouzdro Guess pro Samsung Galaxy S23 - Zlatá KP25070
Guess Sluneční brýle

Doplňující informaceVelikost očnic: 52 mm Velikost nosníku: 20 mm Velikost stranice: 140 mmPoznámka Unisex sluneční brýle, šedo-zelená barva skel, dokonale doladí váš outfit, dodávány v originálním …

Momentálně nedostupné

Guess Třpytivé pouzdro Guess pro Samsung Galaxy S23 - Zlatá KP25070 Guess Třpytivé pouzdro Guess pro Samsung Galaxy S23 - Zlatá KP25070
Guess Třpytivé pouzdro Guess pro Samsung Galaxy S23 - Zlatá KP25070

Exkluzivní kolekce ochranných pouzder Guess Glitter Script Collection. Kolekci ozvláštňuje vrstva třpytivých třpytek a kovové zlaté logo Guess ve vintage stylu. Pouzdro kromě nevšedních vizuálních efektů zaručuje bezpečnost telefonu před nechtěným poškrábáním a poškozením.

Momentálně nedostupné

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.