Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Módní pozlacené náušnice Perfect JUBE04070JWYGT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Módní pozlacené náušnice 4G Crush JUBE04164JWYGT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Módní pozlacené náušnice Knot You JUBE04058JWYGT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Módní pozlacené náušnice Love Guess JUBE04081JWYGWHT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Módní pozlacené náušnice Love Guess JUBE04081JWYGT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Módní pozlacené náušnice se zirkonem Perfect JUBE04065JWYGT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Módní pozlacené pecky se zirkony Stylish Guess JUBE04595JWYGT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Módní pozlacené visací náušnice Oh My G JUBE04520JWYGT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Módní pozlacený náhrdelník 4G Rising JUBN04263JWYGT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Módní pozlacený náhrdelník 4G Crush JUBN04162JWYGT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Módní pozlacený náhrdelník se zirkony Stylish Guess JUBN04593JWYGT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Módní pozlacený náramek 4G Crush JUBB04163JWYG.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Módní pozlacený náramek 4G Rising JUBB04264JWYG.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Módní pozlacený prsten se zirkony Perfect JUBR04067JWYG.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Módní prsten pro ženy 4G Logo Boule JUBR01397JWRH.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Modrý kožený náramek Malibu JUMB01345JWSTJBT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Dámské boty typu mokasíny jsou obuví, která dominuje stále formálnějšímu každodennímu stylu. Představujeme nejnovější model slavné americké módní značky Guess. Vnitřek je vyroben z látky, kvalitního materiálu apřírodní kůže. Boty jsou nazouvací, což usnadňuje rychlé přezouvání.
můžete mít 31.1. - 4.2.
Nepřehlédnutelné hodinky od oblíbené značky Guess budou dělat radost každému gentlemanovi, který touží po výjimečném módním doplňku. Už na první pohled si budete jistý, že hodinky Monarch Vás nikdy neomrzí. Robustní ocelové pouzdro v zlaté úpravě je propojeno s pohodlným koženým řemínkem.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Nepřehlédnutelné hodinky od oblíbené značky Guess budou dělat radost každému gentlemanovi, který touží po výjimečném módním doplňku. Už na první pohled si budete jistý, že hodinky Monarch Vás nikdy neomrzí. Robustní ocelové pouzdro je propojeno s pohodlným koženým řemínkem.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Okouzlující hodinky Moonlight od oblíbené značky Guess budou dělat radost každé ženě, která se ráda zdobí blyštivými doplňky. Ocelové pouzdro je kompletně pozlacené a osázené třpytivými kamínky. Nacházejí se také uvnitř ciferníku, kde skvěle ladí se třemi chronografy a se špičatými ručičkami.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Třpytivý tělový sprej Mykonos Breeze Shimmer od značky Guess vás zahalí do opojné, letní, ovocné vůně.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Nadčasové ocelové náušnice kruhy Forever Links JUBE02189JWRHT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Nadčasové ocelové náušnice Endless Dream JUBE03262JWRHT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Nadčasové ocelové náušnice Modern Love JUBE04012JWRHT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.