10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Guess Módní pozlacené náušnice Perfect JUBE04070JWYGT/U Guess Módní pozlacené náušnice 4G Crush JUBE04164JWYGT/U
Guess Módní pozlacené náušnice Perfect JUBE04070JWYGT/U

Módní pozlacené náušnice Perfect JUBE04070JWYGT/U.

můžete mít 27.1. - 28.1.

Guess Módní pozlacené náušnice 4G Crush JUBE04164JWYGT/U Guess Módní pozlacené náušnice 4G Crush JUBE04164JWYGT/U
Guess Módní pozlacené náušnice 4G Crush JUBE04164JWYGT/U

Módní pozlacené náušnice 4G Crush JUBE04164JWYGT/U.

můžete mít 27.1. - 28.1.

Guess Módní pozlacené náušnice Knot You JUBE04058JWYGT/U Guess Módní pozlacené náušnice 4G Crush JUBE04164JWYGT/U
Guess Módní pozlacené náušnice Knot You JUBE04058JWYGT/U

Módní pozlacené náušnice Knot You JUBE04058JWYGT/U.

můžete mít 27.1. - 28.1.

Guess Módní pozlacený náramek 4G Rising JUBB04264JWYG Guess Módní pozlacený prsten se zirkony Perfect JUBR04067JWYG (Obvod 54 mm)
Guess Módní pozlacený náramek 4G Rising JUBB04264JWYG

Módní pozlacený náramek 4G Rising JUBB04264JWYG.

můžete mít 27.1. - 28.1.

Guess Modrý kožený náramek Malibu JUMB01345JWSTJBT/U Guess Modrý kožený náramek Malibu JUMB01345JWSTJBT/U
Guess Modrý kožený náramek Malibu JUMB01345JWSTJBT/U

Modrý kožený náramek Malibu JUMB01345JWSTJBT/U.

můžete mít 27.1. - 28.1.

Guess Mokasíny černé 40 EU Black Guess Modrý kožený náramek Malibu JUMB01345JWSTJBT/U
Guess Mokasíny černé 40 EU Black

Dámské boty typu mokasíny jsou obuví, která dominuje stále formálnějšímu každodennímu stylu. Představujeme nejnovější model slavné americké módní značky Guess. Vnitřek je vyroben z látky, kvalitního materiálu apřírodní kůže. Boty jsou nazouvací, což usnadňuje rychlé přezouvání.

můžete mít 31.1. - 4.2.

Guess Monarch GW0566G1 Guess Modrý kožený náramek Malibu JUMB01345JWSTJBT/U
Guess Monarch GW0566G1

Nepřehlédnutelné hodinky od oblíbené značky Guess budou dělat radost každému gentlemanovi, který touží po výjimečném módním doplňku. Už na první pohled si budete jistý, že hodinky Monarch Vás nikdy neomrzí. Robustní ocelové pouzdro v zlaté úpravě je propojeno s pohodlným koženým řemínkem.

můžete mít 27.1. - 28.1.

Guess Monarch GW0566G2 Guess Mykonos Breeze Shimmer - tělový závoj se třpytkami 250 ml
Guess Monarch GW0566G2

Nepřehlédnutelné hodinky od oblíbené značky Guess budou dělat radost každému gentlemanovi, který touží po výjimečném módním doplňku. Už na první pohled si budete jistý, že hodinky Monarch Vás nikdy neomrzí. Robustní ocelové pouzdro je propojeno s pohodlným koženým řemínkem.

můžete mít 27.1. - 28.1.

Guess Moonlight GW0257L2 Guess Mykonos Breeze Shimmer - tělový závoj se třpytkami 250 ml
Guess Moonlight GW0257L2

Okouzlující hodinky Moonlight od oblíbené značky Guess budou dělat radost každé ženě, která se ráda zdobí blyštivými doplňky. Ocelové pouzdro je kompletně pozlacené a osázené třpytivými kamínky. Nacházejí se také uvnitř ciferníku, kde skvěle ladí se třemi chronografy a se špičatými ručičkami.

můžete mít 27.1. - 28.1.

Guess Mykonos Breeze Shimmer - tělový závoj se třpytkami 250 ml Guess Mykonos Breeze Shimmer - tělový závoj se třpytkami 250 ml
Guess Mykonos Breeze Shimmer - tělový závoj se třpytkami 250 ml

Třpytivý tělový sprej Mykonos Breeze Shimmer od značky Guess vás zahalí do opojné, letní, ovocné vůně.

můžete mít 27.1. - 28.1.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.