10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Guess Mini Luna GW0724L1 Guess Minimalistické ocelové náušnice se zirkony Tiny Dancer JUBE04655JWRHT/U
Guess Mini Luna GW0724L1

Hodinky s označením Mini Luna potěší každou ženu s oblibou v elegantních módních doplňcích menších rozměrů. Ocelové pouzdro je propojeno s příjemným silikonovým řemínkem.  Klasický ciferník tvoří výrazné ručičky a římské číslice.

můžete mít 27.1. - 28.1.

Guess Mini Luna GW0724L2 Guess Minimalistické ocelové náušnice se zirkony Tiny Dancer JUBE04655JWRHT/U
Guess Mini Luna GW0724L2

Hodinky s označením Mini Luna potěší každou ženu s oblibou v elegantních módních doplňcích menších rozměrů. Pozlacené ocelové pouzdro je propojeno s příjemným silikonovým řemínkem. Klasický ciferník tvoří výrazné ručičky a římské číslice.

můžete mít 27.1. - 28.1.

Guess MOD ID GW0668L2 Guess Moderní korálkový náramek Edgy Styles JUMB04059JWSTBK (Délka 19 cm)
Guess MOD ID GW0668L2

Módní hodinky značky Guess můžete s čistým svědomím nosit místo luxusního náramku. Ciferník sází na strohý design, který nechává vyniknout hranaté pouzdro v zlaté úpravě. Tah je zdoben několika třpytivými kamínky.

můžete mít 27.1. - 28.1.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.