Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Dámský šátek. Čtvercového tvaru.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský šátek ve čtvercovém tvaru. V elegantní šedo-černé barevné kombinaci.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský šátek. S monogramem značky.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský šátek. S celoplošným potiskem loga.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský šátek. V béžovo-hnědé barvě.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský šátek. Čtvercového tvaru.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský velký šátek. Zakončený třásněmi.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský jemný šátek. Zakončený třásněmi.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský šátek. Obdélníkový tvar.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský šátek. Obdélníkový tvar.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Značka Guess přichází s novou dámskou parfémovou vůní Dare, která je vzrušující, provokující a evokuje líbívé pocity. Naláká Vás květinově-dřevitými tóny spojené s lehkým pižmem.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Po dvou dámských vůních Dare a Double Dare uvedla značka v roce 2016 pánskou verzi Dare For Men, která představuje svobodu, sexappeal a dobrodružství. Tuto dřevitě-kořeněnou vůni sestavil francouzský parfémář Jacques Huclier. Hlavu tvoří bergamot a bílý pepř společně s jalovcovými bobulemi.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dárková sada peněženky a klíčenky. Peněženka se zipovým zapínáním.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Propadněte kouzlu hodinek značky Guess i vy a připněte si na zápěstí hodinky z kolekce Empower. Celostříbrné provedení se hodí opravdu ke všemu, drobné pouzdro a úzký tah z ušlechtilé oceli navíc padnou na zápěstí i drobnějším dámám. Na místě indexů a po obvodu lunety se třpytí kamínky.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Zdobíte se ráda stylovými doplňky, které jsou opravdu nepřehlédnutelné? Pak budete doslova nadšená z hodinek značky Guess. Jejich pouzdro vás na první pohled okouzlí skleněnými kamínky, které se zatřpytí při každém vašem pohybu. Hodinky si na zápěstí připnete příjemným koženým řemínkem.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Hodinky z dílny oblíbené fashion značky Guess jsou jako stvořené pro všechny pány se zálibou v elegantních doplňcích. Hodinky si zamilujete pro jejich elegantní styl i 24h subciferník. Nechybí ani užitečná datumovka či výrazné ručičky.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Hodinky značky Guess jsou jako stvořené pro všechny milovnice nadčasových doplňků. Stříbrný ciferník vás na první pohled zaujme svým střízlivým designem a římskými číslicemi. Pouzdro je vyrobené z ušlechtilé oceli, stejně jako tah.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Hodinky z dílny značky Guess jsou ten pravý doplněk pro každého elegantního gentlemana. Hodinky upoutají pozornost kompletním zlacením. Pouzdro i tah jsou vyrobeny z vysoce kvalitní ušlechtilé oceli. Takový módní doplněk vám dodá punc luxusu.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dlouhé ocelové náušnice se zirkony 4G Crush JUBE04157JWRHT/U.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dlouhé pozlacené náušnice Guess In The Sky JUBE03328JWYGT/U.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dlouhé pozlacené náušnice Perfect Illusion JUBE03379JWYGT/U.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dlouhé pozlacené náušnice se zirkony 4G Crush JUBE04157JWYGT/U.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská toaletní voda Guess Double Dare je inspirovaná módou, smyslností a hravostí. Vůně Double Dare představuje moderní ženu, která chce být sama sebou. Složení propojuje květinové tóny s dotekem šťavnatého ovoce. Tato limitovaná edice byla uvedena na trh v roce 2015.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dáváte přednost hodinkám větších rozměrů? Potrpíte si na kvalitní zpracování a zajímavý design? Pak jsou skvělou volbou hodinky od oblíbené značky Guess. Zlacené ocelové pouzdro zdobí několik třpytivých krystalů.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.