Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Dámský fashion batoh. V černé barvě se zlatými komponenty.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský fashion batoh. Zipové zapínání.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský fashion batoh. V černé barvě.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský fashion batoh. V šedé barvě s hlavní kapsou na dvoucestný zip.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský fashion batoh. S celoplošným potiskem.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Fashion batoh se zlatými komponenty. Součástí je malá odnímatelná zipová kapsička.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský fashion batoh. Zipové zapínání.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský opasek. Opasek s kovovou sponou.
můžete mít 4.2. - 5.2.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský pozlacený náhrdelník Guess In The Sky JUBN03329JWYGT/U.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský pozlacený náhrdelník Love Me Tender JUBN03241JWYGT/U.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský šátek
můžete mít 6.2. - 7.2.
Dámský šátek
můžete mít 6.2. - 7.2.
Dámský šátek
můžete mít 6.2. - 7.2.
Dámský šátek
můžete mít 6.2. - 7.2.
Dámský šátek
můžete mít 6.2. - 7.2.
Dámský šátek. V béžové barvě.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský šátek. V hnědé barvě.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský šátek. Příjemný materiál.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský šátek. Zakončený třásnemi.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský šátek. Zakončený třásnemi.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský šátek. Čtvercový tvar.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský šátek. Čtvercový tvar.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámský šátek. Čtvercového tvaru.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.