Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Guess – Seductive Noir EDT 75ml Standard package. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Seductive Red EDT 75ml Standard package. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Seductive Tělový sprej 125ml Standard package. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Třpytivý tělový závoj Ibiza Radiant od značky Guess je citrusově-květinová vůně pro ženy.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Pánská, odvážná, sexy i opojná je vůně Guess Men, která je inspirovaná životním stylem značky Guess. Tento parfém je svěží, čistý a smyslný jako muž, který jej nosí. Fougerově-kořeněná vůně vás zavede do světa plného elegance. Vůně byla uvedena na trh v roce 2006.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Třpytivý tělový závoj Miami Vibes od značky Guess vás okouzlí ovocnou vůní, ve které se postupně odhaluje krása jahod, malin nebo ostružin, které doplňují gurmánské tóny rumu, pižmo a hřejivý jantar. Vůně zachycuje atmosféru Miami i esenci tropického ráje.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Sada obsahuje:
Seductive – EDT Seductive Noir – EDT.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Třpytivý tělový sprej Mykonos Breeze Shimmer od značky Guess vás zahalí do opojné, letní, ovocné vůně.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Night od značky Guess je vůně pro mladé muže, kteří milují elektronickou a taneční hudbu, večírky a vše s nimi spojené. Jedná se o orientální, dřevitou vůni, se kterou budete na party nepřehlédnutelní. Na trh byla uvedena v roce 2013.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Oslnivá květinová mlha s ovocnými tóny, která oslavuje vášeň letní noci. Věrná duchu Guess, kolekce lásky je ódou na romantiku, svádění a vášeň prostřednictvím pěti vonných mlh. V této kolekci Nirvana Dream zve vášeň letní noci v květinově-ovocném akordu.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Tělový sprej pro ženy Guess Love Passion Kiss je skvělým doplňkem vůně ze stejnojmenné série. Ráno použijete intenzivnější vůni a během dne ji stačí osvěžit tělovým sprejem.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Jemná květinová mlha s ovocnými tóny, která oslavuje romantiku letní idyly. Kolekce Love, věrná duchu Guess, je ódou na romantiku, svádění a vášeň prostřednictvím pěti vonných mlh. Romantic Blush v této kolekci oslavuje romantiku letní idyly v květinové harmonii s tóny lesních plodů a pivoňky.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Seductive Charm od Guess je svůdná vůně s květinovými a ovocnými tóny. Ztělesňuje trendy styl slavné značky Guess a zahaluje svou nositelku do okouzlující vůně. Kompozice začíná grapefruitem a jablkem. Srdce je plné leknínu, pivoňky, plumérie a frézie. Nakonec vás okouzlí ambra a santalové dřevo.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Pokud potřebujete lehkou, ovocnou vůni, která vás protáhne létem, Seductive Flirt je vynikající volbou. Jedná se o perfektní ovocně-květinovou gurmánskou vůni, která odstartuje sluncem políbenou letní romantiku. Vůně začíná tóny bergamotu, hrušek a černého rybízu.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Značka Guess uvedla na trh v roce 2011 pánskou vůni Seductive Men, která mistrně doplňuje dámskou vůni Seductive. Tato orientálně-dřevitá vůně udělá radost všem mužům, kteří milují luxusní a silnější vůně. Nechte se unést touto vůní plnou orientálních akordů.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Po velmi úspěšné vůni Seductive uvádí značka Guess na trh svůj další parfém – Seductive I'm Yours. Vůně je určena pro ženy svůdné, odvážné a žádoucí. Otevírá se tóny pivoňky a mučenky, v srdci se ukrývá magnólie, květina tiaré, lilie a orchidej.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Seductive Kiss od značky Guess je citrusově-květinová parfémovaná voda s hravým a veselým charakterem, díky kterému získáte srdce nejednoho muže. Jiskřivé akordy grapefruitu a mandarinky se snoubí s elegantním polibkem jasmínu, něžným broskvovým květem a divokými květinovými tóny.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Seductive Noir Homme od značky Guess vás udělají neodolatelným. Kdykoli někde projdete, tak se za vámi ženy otočí s jiskrami v očích. Za energický začátek má zásluhy černý pepř, grep a muškátový oříšek.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Seductive Noir Homme od značky Guess vás udělají neodolatelným. Kdykoli někde projdete, tak se za vámi ženy otočí s jiskrami v očích. Za energický začátek má zásluhy černý pepř, grep a muškátový oříšek.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Seductive Noir Homme od značky Guess vás udělají neodolatelným. Kdykoli někde projdete, tak se za vámi ženy otočí s jiskrami v očích. Za energický začátek má zásluhy černý pepř, grep a muškátový oříšek.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Květinová vůně Seductive Noir Woman je skvělá pro všechny ženy. Jen ji zkusíte a nebudete chtít již nic jiného. Tato toaletní voda vám otevírá bránu do světa fantazie. Nejříve ucítíte bergamot, šalvěj a pivoňku, která plynule přejde do srdce vůně, kde objevíte iris, jasmín a konvalinku.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Květinová vůně Seductive Noir Woman je skvělá pro všechny ženy. Jen ji zkusíte a nebudete chtít již nic jiného. Tato vůně vám otevírá bránu do světa fantazie. Nejříve ucítíte bergamot, šalvěj a pivoňku, která plynule přejde do srdce vůně, kde objevíte iris, jasmín a konvalinku.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess Seductive Red For Men – kořeněný doplněk z řady Seductive. Tato nezaměnitelná mužská toaletní voda má silnou, odvážnou a podmanivou svěžest. Úvod vůně zasáhnou tóny jasných citrusů, skořice a fíků. Vůně poté přechází ke šťavnatému kumquatu, pomerančovému květu a pelargónii.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.