Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Sofistikovaně a sebevědomě, tak se budete cítit s vůní Guess 1981 Indigo. Hlava vůně je tvořena kalifornským šeříkem, pacifickou mlhou a nektarem z fíku. V srdci se pak rozehrají květinové tóny a v závěru vás oslní akordy hroznového vína, cedrového dřeva a marockého oleje.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Sofistikovaně a sebevědomě, tak se budete cítit s vůní Guess 1981 Indigo. Hlava vůně je tvořena kalifornským šeříkem, pacifickou mlhou a nektarem z fíku. V srdci se pak rozehrají květinové tóny a v závěru vás oslní akordy hroznového vína, cedrového dřeva a marockého oleje.
můžete mít 26.11. - 27.11.
1981 Los Angeles Men je orientálně-fougerová vůně pro muže. Hlava obsahuje černý pepř, bergamot a švestku. V srdci se rozvoní pelargonie, máta a zázvor. Kompozici uzavírá vetiver, santalové dřevo, tabák a ambra. Vůně byla uvedena na trh v roce 2019.
můžete mít 26.11. - 27.11.
1981 Los Angeles Men je orientálně-fougerová vůně pro muže. Hlava obsahuje černý pepř, bergamot a švestku. V srdci se rozvoní pelargonie, máta a zázvor. Kompozici uzavírá vetiver, santalové dřevo, tabák a ambra. Vůně byla uvedena na trh v roce 2019.
můžete mít 26.11. - 27.11.
1981 Los Angeles Men je orientálně-fougerová vůně pro muže. Hlava obsahuje černý pepř, bergamot a švestku. V srdci se rozvoní pelargonie, máta a zázvor. Kompozici uzavírá vetiver, santalové dřevo, tabák a ambra. Vůně byla uvedena na trh v roce 2019.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess 1981 Los Angeles Women je orientálně-květinová vůně pro ženy. Otevírá se ovocnými tóny v podobě hrušky, červeného rybízu a mandarinky. Poté přechází do květinového srdce, které podtrhuje šťavnatý pomeranč. Kompozici uzavírá cedrové dřevo, vanilka, pralinka, pižmo a ambroxan.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess 1981 Los Angeles Women je orientálně-květinová vůně pro ženy. Otevírá se ovocnými tóny v podobě hrušky, červeného rybízu a mandarinky. Poté přechází do květinového srdce, které podtrhuje šťavnatý pomeranč. Kompozici uzavírá cedrové dřevo, vanilka, pralinka, pižmo a ambroxan.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Elegantně a půvabně, tak se budete cítit s vůní Guess 1981. Od této vůně můžete očekávat nezaměnitelné, silné aroma s čistými tóny. Ucítíte ambrette a fialku. V srdci jasmín, hrušku a santal. V základu pižmo snoubené s cedrem a jantarem. .
můžete mít 26.11. - 27.11.
Složení parfému: jasmín, vetiver, vanilka, mandarinko-pomerančové aroma, liči, list fialky, konvalinka, jahoda, ambra.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: kardamom, cypřiš, mech, šalvěj, citron, jalovec, santalové dřevo, palo santo, mořské tóny, okurka.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: santalové dřevo, geranium, květ pomerančovníku, fík, skořice, ambra, kumquat, vanilka, citronová kůra.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: kardamom, cypřiš, mech, šalvěj, citron, jalovec, santalové dřevo, palo santo, mořské tóny, okurka.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: kardamom, benzoin, šalvěj, šafrán, pelargonie, grapefruit, tmavé dřevité tóny, ambra, levandule.
můžete mít 3.12.
Brand: Guess.
můžete mít 3.12.
Složení parfému: jasmín sambac, Velvet, šalvěj, pivoňka, vanilka, bergamot, konvalinka, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 28.11.
Složení parfému: růžový pepř, třešeň, magnolie, santalové dřevo, fazole tonka, mandle, fialka, vanilka, třešňový květ.
můžete mít 3.12.
Amore Capri od značky Guess je květinově-ovocná toaletní voda pro muže i ženy. Sluncem prozářená vůně inspirovaná krásou a energií ostrova Capri, kde se modrá obloha setkává s třpytivým mořem. Tato vůně je oslavou bezstarostných letních dnů, plných radosti, dobrodružství a bezstarostnosti.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Amore Portofino od značky Guess je citrusově-dřevitá toaletní voda pro muže i ženy. Vychutnejte si dokonalou souhrou tónů, které evokují krásu středomořské přírody a pravou italskou atmosféru italské vesničky Portofino u Ligurského moře.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Amore Roma od značky Guess je květinově-dřevitá toaletní voda pro muže i ženy. Amore Roma ztělesňuje vášeň a romantiku věčného města – Říma. Tato smyslná a sofistikovaná vůně je inspirována kouzlem italské elegance a romantických večerů v uličkách plných historie.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Amore Venezia od značky Guess je chyprová toaletní voda pro muže i ženy. Vůně evokující romantiku, kouzlo a tajemství světoznámého italského města na laguně. Amore Venezia je oslavou lásky a elegance kde se každý okamžik může proměnit v pohádkový příběh.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess Bella Vita Rosa Shimmer v podobě třpytivého tělového závoje vás zahalí do přitažlivé květinově-ovocné vůně, kterou si zamilujete při prvním přivonění. Italský citron, sladkokyselý černý rybíz a kdoule se snoubí s opojnými květinovými akordy, které prostoupí svěží, zelený dotek cypřiše.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess Bella Vita Rosa v podobě tělového závoje vás zahalí do přitažlivé květinově-ovocné vůně, kterou si zamilujete při prvním přivonění. Italský citron, sladkokyselý černý rybíz a kdoule se snoubí s opojnými květinovými akordy, které prostoupí svěží, zelený dotek cypřiše.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess Bella Vita Shimmer v podobě třpytivého tělového závoje vás zahalí do sladké, jantarové vůně, která potěší vaše smysly. Opojná vonná esence se otevírá šťavnatými tóny třešně, jiskřivým italským citronem a sladkokyselým černým rybízem.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess Bella Vita v podobě tělového závoje vás zahalí do sladké, jantarové vůně, která potěší vaše smysly. Opojná vonná esence se otevírá šťavnatými tóny třešně, jiskřivým italským citronem a sladkokyselým černým rybízem.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.