Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Okouzlující ocelové náušnice se zirkony Tiny Dancer JUBE04651JWRHT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Okouzlující pozlacené náušnice Hashtag JUBE04253JWYGEMT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Okouzlující pozlacené náušnice se zirkony Calypso JUBE04458JWYGT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Okouzlující pozlacené náušnice se zirkony Tiny Dancer JUBE04651JWYGT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Okouzlující pozlacený prsten Guess In The Sky JUBR03320JWYG.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Originální ocelový náhrdelník s medvídkem Vintage Guess JUBN04687JWRHCLT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Originální ocelový náramek s medvídkem Vintage Guess JUBB04688JWRHCL.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony
můžete mít 28.1.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony
můžete mít 28.1.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony
můžete mít 28.1.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony
můžete mít 28.1.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony
můžete mít 28.1.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony
můžete mít 28.1.
Originální pozlacené náušnice Circle Lights JUBE03173JWYGT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Originální pozlacené náušnice Love Guess JUBE04084JWYGWHT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Originální pozlacené náušnice Love Guess JUBE04084JWYGBKT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Originální pozlacené náušnice Love Guess JUBE04084JWYGFCT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Originální pozlacené náušnice Love Guess JUBE04084JWYGTQT/U.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Originální pozlacený prsten Perfect Liaison JUBR03072JWYGWH.
můžete mít 27.1. - 28.1.
Originální zadní kryt GUESS pro mobilní telefon
Hledáte způsob, jak ochránit svůj telefon a zároveň mu dodat nádech luxusu? Originální zadní kryt je přesně tím, co potřebujete
můžete mít 28.1.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony
můžete mít 28.1.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony
můžete mít 28.1.
Guess je světovou jedničkou v oděvním průmyslu, tvůrcem sofistikovaného a elegantního oblečení a doplňků, tentokrát v neobvyklém pouzdře pro mobilní telefony
můžete mít 28.1.
Originální zadní kryt GUESS s MagSafe pro mobilní telefon
Hledáte způsob, jak ochránit svůj telefon a zároveň mu dodat nádech luxusu? Originální zadní kryt je přesně tím, co potřebujete
můžete mít 28.1.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.