10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Guess Stylový ocelový řetízek My Chains JUMN01340JWSTT/U Guess Stylový pozlacený náhrdelník Dreaming Guess JUBN03119JWYGWHT/U
Guess Stylový ocelový řetízek My Chains JUMN01340JWSTT/U

Stylový ocelový řetízek My Chains JUMN01340JWSTT/U.

můžete mít 15.10. - 16.10.

Guess Stylový pevný náramek Los Angeles UBB20000 Guess Stylový pozlacený náhrdelník Dreaming Guess JUBN03119JWYGWHT/U
Guess Stylový pevný náramek Los Angeles UBB20000

Stylový pevný náramek Los Angeles UBB20000.

můžete mít 15.10. - 16.10.

Guess Stylový pozlacený náhrdelník 4G Forever JUBN03281JWYGT/U Guess Stylový pozlacený náhrdelník Dreaming Guess JUBN03119JWYGAQT/U
Guess Stylový pozlacený náhrdelník 4G Forever JUBN03281JWYGT/U

Stylový pozlacený náhrdelník 4G Forever JUBN03281JWYGT/U.

můžete mít 15.10. - 16.10.

Novinka
Guess Stylový pozlacený náhrdelník La Fleur JUBN04548JWYGT/U Guess Stylový pozlacený náramek JUBB02257JWYG (Rozměr 14,5 - 18,5 cm - S)
Guess Stylový pozlacený náhrdelník La Fleur JUBN04548JWYGT/U

Stylový pozlacený náhrdelník La Fleur JUBN04548JWYGT/U.

můžete mít 15.10. - 16.10.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.