Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Dámská crossbody kabelka
můžete mít 6.2. - 7.2.
Dámská crossbody kabelka
můžete mít 6.2. - 7.2.
Dámská crossbody kabelka
můžete mít 6.2. - 7.2.
Dámská crossbody kabelka. S vytlačovanými vzory.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská crossbody kabelka. V béžové barvě s celoplošným monogramem.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská crossbody kabelka 2v1. Díky krátkému odnímatelnému popruhu lze nosit v ruce i na rameni.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská crossbody kabelka 2v1. V béžovo-růžové barvě.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská crossbody kabelka. S celoplošným monogramem značky.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská crossbody kabelka. Se zlatými komponenty.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská crossbody kabelka s elegantními zlatými detaily. S celoplošným monogramem značky.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská prošívaná crossbody kabelka. Ve žluté barvě.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská crossbody kabelka
můžete mít 6.2. - 7.2.
Dámská crossbody kabelka. S logem značky na přední straně.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská prošívaná crossbody kabelka. S klopou a magnetickým zapínáním.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská crossbody kabelka. Prošívaná.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská crossbody kabelka 2v1. V tmavě hnědé barvě s celoplošným monogramem značky.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská crossbody kabelka 2v1. S celoplošným potiskem.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská crossbody kabelka. Hlavní zipová kapsa.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská crossbody kabelka. S vytlačovaným vzorem.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská crossbody kabelka 2v1. Zipové zapínání.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská hnědá crossbody kabelka. Hlavní zipová kapsa.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská crossbody kabelka. Se zlatými komponenty.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská crossbody kabelka. 2 hlavní zipové kapsy.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dámská dárková sada. Obsahující opasek a peněženku s poutkem na zavěšení.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.