Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Nádherná dámská kabelka. S přehledným vnitřním prostorem.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská business kabelka. Se zapínáním na zip.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská kabelka. Se zapínáním na zip a magnet.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Luxusní dámská kabelka. V hnědé barvě.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská kabelka. V béžové barvě.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská kabelka. S celoplošným monogramem značky.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská hnědá kabelka. S celoplošným monogramem značky.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská kabelka 3v1. Zapínání na sponu.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská kabelka 3v1. Zapínání na sponu.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská business kabelka. Ve žluté barvě.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská hnědá kabelka 2v1. S celoplošným monogramem značky.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská kabelka s přehledným vnitřním prostorem. Precizní zpracování.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská kabelka 2v1. Šedé barvy s celoplošným potiskem loga.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská kabelka 2v1. Se stylovým celoplošným monogramem značky.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská kabelka 2v1 v elegantní černé barvě. Vybavená magnetickým zapínáním a dlouhými, pohodlnými uchy.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská kabelka. V černé barvě s monogramem značky.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská prošívaná kabelka. V elegantní bílé barvě.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská prošívaná kabelka. V černé barvě.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská kabelka s odnímatelným přívěskem. S celoplošným monogramem značky.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská elegantní kabelka. V bílé barvě.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská prošívaná kabelka. Se zapínáním na zip.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Business kabelka v hnědé barvě se zlatými detaily. Na přední straně ji zdobí logo značky.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská kabelka. Zipové zapínání.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská kabelka na rameno. S vytlačovanými vzory.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.