Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Hodinky z dílny oblíbené fashion značky Guess jsou jako stvořené pro všechny pány se zálibou v elegantních doplňcích. Hodinky si zamilujete pro jejich elegantní styl i 24h subciferník. Nechybí ani užitečná datumovka či výrazné ručičky.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Hodinky značky Guess jsou jako stvořené pro všechny milovnice nadčasových doplňků. Stříbrný ciferník vás na první pohled zaujme svým střízlivým designem a římskými číslicemi. Pouzdro je vyrobené z ušlechtilé oceli, stejně jako tah.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Hodinky z dílny značky Guess jsou ten pravý doplněk pro každého elegantního gentlemana. Hodinky upoutají pozornost kompletním zlacením. Pouzdro i tah jsou vyrobeny z vysoce kvalitní ušlechtilé oceli. Takový módní doplněk vám dodá punc luxusu.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dlouhé ocelové náušnice se zirkony 4G Crush JUBE04157JWRHT/U.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dlouhé pozlacené náušnice Guess In The Sky JUBE03328JWYGT/U.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dlouhé pozlacené náušnice Perfect Illusion JUBE03379JWYGT/U.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dlouhé pozlacené náušnice se zirkony 4G Crush JUBE04157JWYGT/U.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dáváte přednost hodinkám větších rozměrů? Potrpíte si na kvalitní zpracování a zajímavý design? Pak jsou skvělou volbou hodinky od oblíbené značky Guess. Zlacené ocelové pouzdro zdobí několik třpytivých krystalů.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Hodinky Guess jsou výbornou volbou pro každou ženu, která touží po zářivém módním doplňku, který se hodí téměř ke všemu. Zlacené pouzdro je korunováno působivou lunetou, jejíž obvod je celý lemován vsazenými kamínky.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dvojitý pánský náramek Edgy Styles JUMB04051JWSTBK.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Dvojitý pozlacený náramek Perfect Liaison JUBB03068JWYGWH.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Máte v oblibě robustní hodinky? Potrpíte si na kvalitní zpracování a elegantní design? Pak jsou skvělou volbou hodinky od oblíbené značky Guess. Zlaté ocelové pouzdro je 46 mm široké, celkovou mohutnost korunuje masivní luneta.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Elegantní dámský náhrdelník Wonderlights JUBN04404JWRHT/U.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Elegantní kožený náramek Tuson JUMB02143JWSTCGT/U.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Elegantní náhrdelník s krystaly Swarovski Guess Miniature UBN79022.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Elegantní ocelový náramek Circle Lights JUBB03162JWRH.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Elegantní ocelový náramek pro ženy Tiny Dancer JUBB04653JWRH.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Elegantní ocelový prsten se zirkony JUBR03178JWRH.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Elegantní otevřený prsten se zirkony Sunburst JUBR01408JWYG.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Elegantní otevřený prsten se zirkony Sunburst JUBR01408JWRH.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Elegantní pozlacené náušnice Studs Party JUBE02160JWYG.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Elegantní pozlacený náhrdelník Perfect Illusion JUBN03378JWYGT/U.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Elegantní pozlacený náramek Perfect Illusion JUBB03371JWYG.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Zdobíte se ráda stylovými doplňky, které jsou opravdu nepřehlédnutelné? Pak budete doslova nadšená z hodinek značky Guess. Jejich zlatý ciferník vás na první pohled zaujme trojúhelníkem s designovými šroubky.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.