Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Dámská peněženka menších rozměrů. Zapínání na zip.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská peněženka small. S celoplošným potiskem loga.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská peněženka small. Zdobena prošíváním a zlatými komponenty.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská peněženka small. V černé barvě.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská peněženka small. V černé barvě.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská zimní sada. Obsahuje čepici a šálu.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská zimní sada. V dárkové krabičce.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská zimní sada. Obsahuje čepici a šálu.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská šála. Obdélníkový tvar.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská šála. Ve hnědé barvě.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámská šála. Zakončená třásněmi.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámské kožené psaníčko/organizér 2v1. Lze nosit i jako pěněženku, .
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámské kožené psaníčko/organizér 2v1. V hnědé barvě.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámské pozlacené náušnice Crazy Earrings JUBE03307JWYGT/U.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámské pozlacené náušnice Crazy Earrings JUBE03307JWYGGNT/U.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámské pozlacené náušnice Crazy Earrings JUBE03307JWYGPKT/U.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámské psaníčko. Uzavírání na magnet.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Doplňující informaceMateriál: 100% polyesterBarva komponentů: stříbrnáPoznámka Dámské psaníčko, uzavírání na magnet, řetízkový popruh, vnitřní volná i zipová kapsa.
můžete mít 7.2. - 10.2.
Dámské psaníčko-organizér 2v1. Lze nosit i jako pěněženku, .
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámské psaníčko-organizér 2v1. 1 otevřená kapsa.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámské sluneční brýle. Šedo-černá barva skel.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 5.2. - 6.2.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.