Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Složení parfému: jasmín, kašmírové dřevo, hruška, kořen kosatce, květ afrického pomerančovníku, vanilka, bergamot, olibanum, černý rybíz.
můžete mít 17.9.
Guess By Marciano For Men je citrusově-kořeněná pánská vůně vhodná pro každou příležitost. V prvním okamžiku ucítíte pepř, v srdci vůně se skrývá tonik a v konečné fázi budete oslněni šťavnatou mandarinkou. Vůně byla na trh uvedena v roce 2007.
můžete mít 10.9. - 11.9.
Kořeněná toaletní voda Forever Man od značky Guess je pánská vůně pro moderní muže, kteří jsou sami sebou. Elegance, síla, neodolatelná přitažlivost a charisma jsou základními elementy charakteru muže Guess.
můžete mít 10.9. - 11.9.
Guess Man Gold od Guess je fougerová toaletní voda pro muže. Aroma pelyňku se mísí s levandulí a intenzivními kořeněnými tóny, které v základu vůně fixuje smyslnost semiše, intenzivní dřevité tóny, sečuánský pepř, pižmo a jantar. Toaletní voda pro výjimečného muže, který si získá srdce každé ženy.
můžete mít 10.9. - 11.9.
Guess – Guess 1981 Los Angeles EDT 100ml Standard package. For men.
můžete mít 30.9. - 3.10.
Pánská, odvážná, sexy i opojná je vůně Guess Men, která je inspirovaná životním stylem značky Guess. Tento parfém je svěží, čistý a smyslný jako muž, který jej nosí. Fougerově-kořeněná vůně vás zavede do světa plného elegance. Vůně byla uvedena na trh v roce 2006.
můžete mít 10.9. - 11.9.
Toaletní voda Guess Seductive Homme Blue je svěží, orientálně-dřevitá vůně pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych. Nechte se unést svěžími tóny citrusů, kaviáru, pepře a kardamonu v úvodu, vodními tóny a muškátem v srdci a neméně zajímavějšími tóny v závěru!.
můžete mít 10.9. - 11.9.
Seductive Noir Homme od značky Guess vás udělají neodolatelným. Kdykoli někde projdete, tak se za vámi ženy otočí s jiskrami v očích. Za energický začátek má zásluhy černý pepř, grep a muškátový oříšek.
můžete mít 10.9. - 11.9.
Složení parfému: jasmín, hruška, pižmo, santalové dřevo, cedr, fialka, ambrette, ambra.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: modrá levandule, dubový mech, kokosový nektar, šalvěj, fazole tonka, bergamot, cedr, kosatec, ambra, pižmo, fík.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: modrá levandule, dubový mech, kokosový nektar, šalvěj, fazole tonka, bergamot, cedr, kosatec, ambra, pižmo, fík.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, pralinka, ambroxan, hruška, pivoňka, vanilka, mandarinko-pomerančové aroma, pomeranč, květ pomerančovníku, cedr, červený rybíz, pižmo. Sada toaletní voda 100 ml + tělové mléko 200 ml + toaletní voda 15 ml.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: švestka, vetiver, santalové dřevo, geranium, tabák, bergamot, zázvor, máta, ambra, černý pepř.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, pralinka, ambroxan, hruška, pivoňka, vanilka, mandarinko-pomerančové aroma, pomeranč, květ pomerančovníku, cedr, červený rybíz, pižmo.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: švestka, vetiver, santalové dřevo, geranium, tabák, bergamot, zázvor, máta, ambra, černý pepř. Sada toaletní voda 100 ml + sprchový gel 200 ml + deodorant 226 ml.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, ambroxan, hruška, pivoňka, vanilka, pralinka, pomeranč, květ pomerančovníku, cedr, červený rybíz, mandarinka, pižmo. Sada toaletní voda 100 ml + tělové mléko 200 ml + toaletní voda 15 ml.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, hruška, pižmo, santalové dřevo, cedr, fialka, ambrette, ambra. Sada toaletní voda 100 ml + toaletní voda 15 ml + tělové mléko 200 ml. Toaletní voda Guess 1981 – nadčasová, rafinovaná a sofistikovaná dámská vůně z roku.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: dubový mech, olibanum, bergamot, cedr, list fialky, pravá ambra, kůže. Sada toaletní voda 100 ml + sprchový gel 200 ml + deodorant 226 ml. Guess Guess 1981 For Men – originální, nadčasová a velmi mužná vůně z roku 2017 Vůně.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, hruška, pižmo, santalové dřevo, cedr, fialka, ambrette, ambra. Sada toaletní voda 100 ml + tělové mléko 200 ml + toaletní voda 15 ml.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: dubový mech, olibanum, bergamot, cedr, list fialky, pravá ambra, kůže. Sada toaletní voda 100 ml + sprchový gel 200 ml + deodorant 226 ml.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: kardamom, jasmín, Curacao, pivoňka, dřevité tóny, vanilka, grapefruit, zimolez, pižmo, karambola. Sada parfémovaná voda 100 ml + parfémovaná voda 15 ml + tělové mléko 200 ml. Stejně kouzelná jako letní dny plné slunce je i vůně.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: kardamom, jasmín, Curacao, pivoňka, dřevité tóny, vanilka, grapefruit, zimolez, pižmo, karambola.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: kardamom, jasmín, Curacao, pivoňka, dřevité tóny, vanilka, grapefruit, zimolez, pižmo, karambola. Sada toaletní voda 100 ml + toaletní voda 15 ml + tělové mléko 200 ml. Okouzlete své okolí s dámskou toaletní vodou Guess by Marciano.
Momentálně nedostupné
Sada toaletní voda 100 ml + sprchový gel 200 ml + deodorant 226 ml.
Momentálně nedostupné
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.