Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Guess – Seductive Gift set EDT 15 ml and Seductive Noir EDT 15 ml 15ml Gift Set. For women.
Momentálně nedostupné
GUESS Seductive I´m Yours .Body Spray, For Women.250 ml
Momentálně nedostupné
Guess – Seductive Kiss EDT 75ml Standard package. For women.
Momentálně nedostupné
Guess – Sexy Skin Solar Warmth Tělový sprej 250ml Standard package. For women.
Momentálně nedostupné
Guess – Sexy Skin Sweet Sugar Body Spray 250ml Standard package. For women.
Momentálně nedostupné
Guess – Sexy Skin Tropical Breeze Body Spray 250ml Standard package. For women.
Momentálně nedostupné
Guess – St. Tropez Lush Body Spray250ml Deostick, deospray, shower gel. For women.
Momentálně nedostupné
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.