Cena
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
div>Kuchyňská váha SENCOR je praktický pomocník do každé kuchyně. Díky odnímatelné plastové misce, která je odolná proti skvrnám, je údržba váhy velmi jednoduchá. Velký displej zase zaručuje snadné čtení čísel. Elegantní provedení se navíc hodí do každé domácnosti.
můžete mít ZÍTRA
Šlehač mléka s kapacitou na 300 ml mléka a příkonem 650 W. SENCOR SMF 4000BK je vybaven indukčním ohřevem a 4 plně automatickými režimy. Odolný nepřilnavý povrch z nerezové oceli zabraňuje připalování mléka a je vhodný pro mytí v myčce.
můžete mít ZÍTRA
můžete mít ZÍTRA
Napěňovač mléka Sencor SMF 2020 WH je vhodný pro přípravu Latté, Cappuccina, Frappé a jiných nápojů na bázi napěněného nebo horkého mléka. Napěňovač má nepřilnavou povrchovou úpravu, tři plně automatické režimy provozu a dva snadno vyměnitelné nástavce.
můžete mít ZÍTRA
Napěňovač mléka s metlou z nerezové oceli pro působivé výsledky. SENCOR SMF 2031BK je vybaven dvoustěnným designem, tvarem pro snadnou manipulaci a nadčasovým kompaktním designem. Optimální výkon 1100–3500 otáček za minutu umožňuje dosáhnout vynikajícího výsledku.
můžete mít ZÍTRA
SENCOR SWK 1700WH konvice
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SCB 5100WH-EUE3 sekáček potravin
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SEX 002 vodní filtr k SES 4900SS
můžete mít 27.11. - 28.11.
Nerezové provedení pro snadnou a hygienickou údržbu. Automatické oddělení dřeně.
můžete mít 27.11. - 28.11.
Patřím mezi odstředivé odšťavňovače, které dokážou vytěžit maximum vitamínů a nutričních látek z každého plodu ovoce či zeleniny. Jsem vybaven 5 rychlostmi, proto zvládám zpracovat různé suroviny.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Moderný kompaktný dizajn na úsporu miesta. Široký plniaci otvor (65 mm) na pohodlné plnenie.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Váha je nejen krásná, ale především přesná a praktická. O přesnost vážení se starají čtyři super citlivé senzory. Akrylový design umožňuje docílit různých odstínů barev a vytváří nadčasový vzhled.
můžete mít ZÍTRA
Kuchyňská váha SKS 4004 od značky Sencor je s vyjímatelnou misku a objemem 1l. Má velký LCD displej (40 × 18 mm) s kontrastním podsvícením. Maximální váživost je 5kg s přesností na 1g.
můžete mít ZÍTRA
SENCOR SKS 4030WH kuchyňská váha
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SKS 5030WH kuchyňská váha
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SKS 5031GR kuchyňská váha
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SKS 5033OR kuchyňská váha
můžete mít 27.11. - 28.11.
Kuchyňská váha od značky Sencor SKS 5034RD s tvrzeným bezpečnostním sklem nesmí chybět v žádné domácnosti. Potraviny váží až do 5 kg s odchylkou 1 gram. Nechybí funkce dovažování – tare a také možnost postupného dovažování. Atraktivní je také dotykové ovládání, velký LCD displej a ultra tenký design.
můžete mít ZÍTRA
SENCOR SKS 5035VT kuchyňská váha
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SKS 5036YL kuchyňská váha
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SKS 5037TQ kuchyňská váha
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SKS 5038RS kuchyňská váha
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SKS 5400 kuchyňská váha
můžete mít 27.11. - 28.11.
Kuchyňská váha Strongman Váživost do 30 kg Velký LED displej s bílým podsvícením Funkce Tare & Hold Mé hlavní přednosti Mám dostatečnou rezervu, abyste na mně zvážili opravdu všechno, co se v kychyni …
můžete mít 27.11. - 28.11.
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.