Cena
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Šlehač mléka s kapacitou na 300 ml mléka a příkonem 650 W. SENCOR SMF 4000BK je vybaven indukčním ohřevem a 4 plně automatickými režimy. Odolný nepřilnavý povrch z nerezové oceli zabraňuje připalování mléka a je vhodný pro mytí v myčce.
můžete mít DNES
můžete mít DNES
Napěňovač mléka Sencor SMF 2020 WH je vhodný pro přípravu Latté, Cappuccina, Frappé a jiných nápojů na bázi napěněného nebo horkého mléka. Napěňovač má nepřilnavou povrchovou úpravu, tři plně automatické režimy provozu a dva snadno vyměnitelné nástavce.
můžete mít DNES
Napěňovač mléka s metlou z nerezové oceli pro působivé výsledky. SENCOR SMF 2031BK je vybaven dvoustěnným designem, tvarem pro snadnou manipulaci a nadčasovým kompaktním designem. Optimální výkon 1100–3500 otáček za minutu umožňuje dosáhnout vynikajícího výsledku.
můžete mít DNES
SENCOR SEX 002 vodní filtr k SES 4900SS
můžete mít 28.11. - 29.11.
Napěňovač mléka Vytvoří bohatou a krémovou pěnu během několika sekund Profesionální finální úprava vašeho latté, cappuccina, macchiata, horké čokolády nebo matcha latté.
můžete mít 28.11. - 29.11.
SENCOR SMF 2020WH napěňovač mléka
můžete mít 28.11. - 29.11.
SENCOR SMF 4000BK napěňovač mléka
můžete mít 28.11. - 29.11.
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.