Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
SENCOR SWK 2080BK konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1785BK konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1816YL konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1817TQ konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1017TQ konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1010WH konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1011GR konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1012BL konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1013OR konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1014RD konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1015VT konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1016YL konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1505VT KONVICE
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1700WH konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1701BK konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1704RD konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1810WH konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1812BL konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1813OR konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1814RD konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 1815VT konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 2197GG konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
SENCOR SWK 2510WH konvice
můžete mít 7.8. - 8.8.
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.