Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Typ deopřípravku: deospray.
Momentálně nedostupné
Brand: Guess.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, cukr, sladké bobule, santalové dřevo, květ pomerančovníku, bergamot, mandle, vanilka, pižmo.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, hruška, pižmo, santalové dřevo, cedr, fialka, ambrette, ambra.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, květ kaktusu, květ citroníku, dřevité tóny, pižmo, kokos, divoká růže, kumquat, květ hrušně.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, kašmírové dřevo, bílý pepř, pačuli, geranium, bergamot, cedr, bobule jalovce, pižmo.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: malina, orchidej, bergamot, lilie, meloun, australské santalové dřevo, madagaskarská vanilka, trnovník akát. Toaletní voda Guess Girl, vydaná v roce 2013 u příležitosti 30letého výročí vzniku značky, zachycuje sexappeal a.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: ylang-ylang, růžový pepř, mech, ambroxan, pižmo, pelargonie, mořské tóny, květ pomerančovníku, Lilybelle®, mandarinka, kalabrijský bergamot, ambra.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: švestka, hruška, pivoňka, pačuli, brambořík, růžová voda, bergamot, ambra, pižmo, frézie.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín sambac, Velvet, šalvěj, pivoňka, vanilka, bergamot, konvalinka, haitský vetiver, kosatec. Toužíte se stát hvězdou večírku a být neodolatelnou pro opačné pohlaví? Toaletní voda Seductive Noir vám toto může splnit Americká.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: růžový pepř, třešeň, magnolie, santalové dřevo, fazole tonka, mandle, fialka, vanilka, třešňový květ.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, kašmírové dřevo, hruška, kořen kosatce, květ afrického pomerančovníku, vanilka, bergamot, olibanum, černý rybíz.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: kardamom, benzoin, šalvěj, šafrán, pelargonie, grapefruit, tmavé dřevité tóny, ambra, levandule.
Momentálně nedostupné
Vzhled rtěnky: matná. Druh rtěnky: tekutá. Barva: hnědá, růžová, zlatá. Sada rtěnka 3 × 4 ml + lesk na rty 3 × 4 ml + zrcátko. Sada pro krásné rty GUESS Look Book Nude obsahuje rtěnky a lesky na rty v nude odstínech, se kterými můžete.
Momentálně nedostupné
Vzhled rtěnky: matná. Druh rtěnky: tekutá. Barva: červená. Sada rtěnka 3 × 4 ml + lesk na rty 3 × 4 ml + zrcátko. Sada pro krásné rty GUESS Look Book Lip Red obsahuje rtěnky a lesky na rty v červených odstínech, se kterými můžete experimentovat a.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: modrá levandule, dubový mech, kokosový nektar, šalvěj, fazole tonka, bergamot, cedr, kosatec, ambra, pižmo, fík.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, pralinka, ambroxan, hruška, pivoňka, vanilka, mandarinko-pomerančové aroma, pomeranč, květ pomerančovníku, cedr, červený rybíz, pižmo.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, hruška, pižmo, santalové dřevo, cedr, fialka, ambrette, ambra.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: dubový mech, olibanum, bergamot, cedr, list fialky, pravá ambra, kůže.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: ylang-ylang, růžový pepř, mech, ambroxan, pižmo, pelargonie, mořské tóny, květ pomerančovníku, Lilybelle®, mandarinka, kalabrijský bergamot, ambra.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: kardamom, kašmírové dřevo, mech, geranium, mořské tóny, kaviár, písek, citrusy, černý pepř.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jablko, ambroň, fazole tonka, grapefruit, květ pomerančovníku, muškátový oříšek, santalové dřevo, levandule, černý pepř.
Momentálně nedostupné
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.