10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Guess Pánský korálkový náramek 4G Icon JUMB02117JWYGBK Guess Pánský korálkový náramek Lion King JUMB01303JWYGT/U
Guess Pánský korálkový náramek 4G Icon JUMB02117JWYGBK

Náš tipŠperky značky Guess jsou dodávány v originálním látkovém sáčku s logem značky.

můžete mít 21.11 - 22.11

Guess Pánský korálkový náramek Lion King JUMB01303JWYGT/U Guess Pánský korálkový náramek Lion King JUMB01303JWYGT/U
Guess Pánský korálkový náramek Lion King JUMB01303JWYGT/U

Náš tipŠperky značky Guess jsou dodávány v originálním látkovém sáčku s logem značky.

můžete mít 21.11 - 22.11

Guess Pánský korálkový náramek Lion King JUMB01303JWSTT/U Guess Pánský korálkový náramek Lion King JUMB01303JWYGT/U
Guess Pánský korálkový náramek Lion King JUMB01303JWSTT/U

Náš tipŠperky značky Guess jsou dodávány v originálním látkovém sáčku s logem značky.

můžete mít 21.11 - 22.11

Guess Dámský náramek 4G loop JUBB02282JWYGWHS Guess Slušivý pozlacený náramek s květinou Shining Winter JUBB04468JWYG (Délka 14,5 cm)
Guess Dámský náramek 4G loop JUBB02282JWYGWHS

Dámský moderní náramek GUESS je vyrobený z kvalitní oceli, pozlacený žlutým zlatem. Náramek je zdobený korálkem s logem značky dekorovaný bílým smaltem a čirými třpytivými krystaly. Zapínání na karabinu. 

můžete mít 20.11 - 21.11

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.