Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
GUESS Seductive.Toaletní voda pro ženy.75 ml
můžete mít 12.12. - 17.12.
Barva: paletka barev. Sada oční stíny 12 × 1,16 g + řasenka Black 4 ml + tužka na oči Black 0,5 g + zrcátko. Dárkový set Guess Look Book Face Smokey obsahuje přípravky pro kouřové líčení očí Oční stíny 12 × 1,16 g Oční stíny s hedvábně jemnou.
Momentálně nedostupné
Barva: paletka barev. Sada oční stíny 12 × 1,16 g + řasenka Black 4 ml + tužka na oči Black 0,5 g+ zrcátko. Dárkový set Guess Look Book Eye Peach obsahuje přípravky pro smyslné líčení očí ve svěžích broskvových odstínech Oční stíny 12 × 1,16 g Oční.
Momentálně nedostupné
S třpytkami: ano, ne. Barva: paletka barev. Sada oční stíny 12 × 1,16 g + řasenka Black 4 ml + tužka na oči Black 0,5 g + zrcátko.
Momentálně nedostupné
Sada tvářenka 14 g + lesk na rty Matte 4 ml + řasenka Black 4 ml + tužka na oči Black 0,5 g + zrcátko. Luxusní dárkový set Guess Look Book Face Bronze obsahuje dekorativní kosmetiku, pomocí níž hravě vytvoříte líčení v sexy bronzovém.
Momentálně nedostupné
Vzhled rtěnky: matná. Druh rtěnky: tekutá. Barva: hnědá, růžová, zlatá. Sada rtěnka 3 × 4 ml + lesk na rty 3 × 4 ml + zrcátko. Sada pro krásné rty GUESS Look Book Nude obsahuje rtěnky a lesky na rty v nude odstínech, se kterými můžete.
Momentálně nedostupné
Vzhled rtěnky: matná. Druh rtěnky: tekutá. Barva: červená. Sada rtěnka 3 × 4 ml + lesk na rty 3 × 4 ml + zrcátko. Sada pro krásné rty GUESS Look Book Lip Red obsahuje rtěnky a lesky na rty v červených odstínech, se kterými můžete experimentovat a.
Momentálně nedostupné
Sada tvářenka 7 g + lesk na rty Matte 4 ml + řasenka Black 4 ml + tužka na oči Black 0,5 g + zrcátko. Luxusní dárkový set Guess Look Book Face Nude obsahuje dekorativní kosmetiku, pomocí níž hravě vytvoříte smyslné líčení v přirozeném nude.
Momentálně nedostupné
GUESS Dare .Eau de Toilette, For Men.100 ml
Momentálně nedostupné
GUESS Dare .Eau de Toilette, For Women.100 ml
Momentálně nedostupné
GUESS Dare .Eau de Toilette, For Women.100 ml
Momentálně nedostupné
GUESS Grooming Effect Rejuvenating Face Wash .Cleansing Gel, For Men.200 ml
Momentálně nedostupné
GUESS Grooming Effect Invigorating Hair & Body Wash .Shower Gel, For Men.200 ml
Momentálně nedostupné
GUESS Grooming Effect .Deodorant, For Men.75 g
Momentálně nedostupné
GUESS Guess 1981 Indigo .Eau de Toilette, For Women.50 ml
Momentálně nedostupné
GUESS Guess 1981 Indigo For Men .Eau de Toilette, For Men.100 ml
Momentálně nedostupné
GUESS Guess by Marciano .Eau de Parfum, For Women.100 ml
Momentálně nedostupné
Guess – Guess Dare SET EDT 100 ml + EDT 15 ml + Body lotion 200 ml 100ml Gift Set. For women.
Momentálně nedostupné
Guess – Guess Effect Cleansing gel 200ml Standard package. For men.
Momentálně nedostupné
Guess – Guess Effect Shower gel 200ml Shower gel. For men.
Momentálně nedostupné
GUESS Love Passion Kiss .Body Spray, For Women.250 ml
Momentálně nedostupné
GUESS Love Sunkissed Flirtation .Body Spray, For Women.250 ml
Momentálně nedostupné
GUESS Mykonos Breeze .Body Spray, For Women.250 ml
Momentálně nedostupné
GUESS Night .Eau de Toilette, For Men.100 ml
Momentálně nedostupné
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.