10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Guess 13.92g look book eye, 101 peach, oční stín Guess 13.92g look book eye, 101 smokey, oční stín
Guess 13.92g look book eye, 101 peach, oční stín

Barva: paletka barev. Sada oční stíny 12 × 1,16 g + řasenka Black 4 ml + tužka na oči Black 0,5 g+ zrcátko. Dárkový set Guess Look Book Eye Peach obsahuje přípravky pro smyslné líčení očí ve svěžích broskvových odstínech Oční stíny 12 × 1,16 g Oční.

Momentálně nedostupné

Guess 13.92g look book eye, 101 smokey, oční stín Guess 13.92g look book eye, 101 smokey, oční stín
Guess 13.92g look book eye, 101 smokey, oční stín

Barva: paletka barev. Sada oční stíny 12 × 1,16 g + řasenka Black 4 ml + tužka na oči Black 0,5 g + zrcátko. Dárkový set Guess Look Book Face Smokey obsahuje přípravky pro kouřové líčení očí Oční stíny 12 × 1,16 g Oční stíny s hedvábně jemnou.

Momentálně nedostupné

Guess 13.92g look book eye, 101 rose, oční stín Guess 13.92g look book eye, 101 smokey, oční stín
Guess 13.92g look book eye, 101 rose, oční stín

S třpytkami: ano, ne. Barva: paletka barev. Sada oční stíny 12 × 1,16 g + řasenka Black 4 ml + tužka na oči Black 0,5 g + zrcátko.

Momentálně nedostupné

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.