Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Nejprodávanější
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
Guess 1981 Los Angeles Women je orientálně-květinová vůně pro ženy. Otevírá se ovocnými tóny v podobě hrušky, červeného rybízu a mandarinky. Poté přechází do květinového srdce, které podtrhuje šťavnatý pomeranč. Kompozici uzavírá cedrové dřevo, vanilka, pralinka, pižmo a ambroxan.
můžete mít 18.11. - 19.11.
Typ deopřípravku: deospray.
Momentálně nedostupné
Brand: Guess.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, Cassis, ananas, ostružiník, lilie, fialka, pižmo, ambra, broskev.
můžete mít 25.11.
Složení parfému: jasmín, cukr, sladké bobule, santalové dřevo, květ pomerančovníku, bergamot, mandle, vanilka, pižmo.
Momentálně nedostupné
Typ deopřípravku: deospray. Složení parfému: šalvěj, ambroxan, ananas, santalové dřevo, grapefruit, badyán, list fialky, rozmarýn, vanilka, pižmo, mandarinka, guajakové dřevo.
Momentálně nedostupné
Typ deopřípravku: deostick. Složení parfému: šalvěj, ambroxan, ananas, santalové dřevo, grapefruit, badyán, list fialky, rozmarýn, vanilka, pižmo, mandarinka, guajakové dřevo.
Momentálně nedostupné
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.