Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Složení parfému: jasmín, Cassis, ananas, ostružiník, lilie, fialka, pižmo, ambra, broskev.
můžete mít 3.12.
Chyprově-dřevitá vůně Guess 1981 For Men od Guess nyní v podobě deodorantu, který vám poskytne ochranu před potem a dlouhotrvající pocit svěžesti. Guess 1981 For Men je velmi sofistikovaná vůně, která udává směr. V top poznámkách ucítíte italský bergamot a lístky fialky.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Aromatická květinově-dřevitá vůně Guess 1981 Indigo For Men nyní v podobě deodorantu, který vám poskytne ochranu před potem a dlouhotrvající pocit svěžesti. Nadčasová vůně, která udává směr a hodí se pro každého sebevědomého muže.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Deodorant ve spreji Guess Effect vám poskytne dlouhotrvající ochranu před potem a nepříjemnými pachy. Svěží deodorant doplňuje další produkty ze stejné řady Guess Effect, která je perfektní volbou pro všechny moderní a dynamické muže.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess 1981 Los Angeles Women je orientálně-květinová vůně pro ženy. Otevírá se ovocnými tóny v podobě hrušky, červeného rybízu a mandarinky. Poté přechází do květinového srdce, které podtrhuje šťavnatý pomeranč. Kompozici uzavírá cedrové dřevo, vanilka, pralinka, pižmo a ambroxan.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Po dvou dámských vůních Dare a Double Dare uvedla značka v roce 2016 pánskou verzi Dare For Men, která představuje svobodu, sexappeal a dobrodružství. Tuto dřevitě-kořeněnou vůni sestavil francouzský parfémář Jacques Huclier. Hlavu tvoří bergamot a bílý pepř společně s jalovcovými bobulemi.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Night od značky Guess je vůně pro mladé muže, kteří milují elektronickou a taneční hudbu, večírky a vše s nimi spojené. Jedná se o orientální, dřevitou vůni, se kterou budete na party nepřehlédnutelní. Deodorant vám poskytne pocit svěžesti a ochranu před nepříjemnými pachy. .
můžete mít 26.11. - 27.11.
Deodorant ve spreji Guess Seductive Homme Blue nabízí svěží, orientálně-dřevitou vůni pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Vůně Seductive Noir Homme od značky Guess vás učiní zcela neodolatelným. Kdykoli někde projdete, tak se za vámi ženy otočí s jiskrami v očích. Za energický začátek má zásluhy černý pepř, grep a muškátový oříšek.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess Seductive Red Pour Homme – kořeněný doplněk z řady Seductive. Tato nezaměnitelná mužská vůně má silnou, odvážnou a podmanivou svěžest. Úvod vůně zasáhnou tóny jasných citrusů, skořice a fíků. Vůně poté přechází ke šťavnatému kumquatu, pomerančovému květu a pelargónii.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Uomo Acqua od značky Guess je svěží vůně pro muže. V úvodu vás překvapí citron s lehkou svěžestí okurky, která je doplněna o kořeněnou stopu kardamomu. V srdci se snoubí chladivá šalvěj se zemitými tóny cypřiše a jalovce.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Typ deopřípravku: deospray. Složení parfému: šalvěj, ambroxan, ananas, santalové dřevo, grapefruit, badyán, list fialky, rozmarýn, vanilka, pižmo, mandarinka, guajakové dřevo.
Momentálně nedostupné
Typ deopřípravku: deospray.
Momentálně nedostupné
Brand: Guess.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, cukr, sladké bobule, santalové dřevo, květ pomerančovníku, bergamot, mandle, vanilka, pižmo.
Momentálně nedostupné
Typ deopřípravku: deostick. Složení parfému: šalvěj, ambroxan, ananas, santalové dřevo, grapefruit, badyán, list fialky, rozmarýn, vanilka, pižmo, mandarinka, guajakové dřevo.
Momentálně nedostupné
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.