Značka
Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
Délka
Měřítko
Počet aut v balení
Doporučený věk
Druh modelu
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Škoda Fabia III Zelená ABREX 1:72
Model vozu Škoda Fabia lll, v měřítku 1:72. Škoda Fabia třetí generace ze zbrusu nové připravované řady moderních plastových škodovek v měřítku 1:72. Model kompletně vyrobený v České republice!
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:72 Barva: Zelená Materiál: plast
můžete mít 5.11. - 6.11.
Škoda Fabia IV RS Rally2
můžete mít 5.11. - 6.11.
Škoda Fabia IV RS Rally2
můžete mít 5.11. - 6.11.
Škoda Favorit 136 L (1988) – Český rozhlas ABREX 1:43 Sběratelský kovový model Škoda Favorit 136 L (1988), v provedení Český Rozhlas, v měřítku 1:43. Vyrobeno v limitované edici 300 ks!
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Barva: Bílá Materiál: Kov/plast
můžete mít 6.11. - 7.11.
Model prvního tehdejšího novodobého vozu značky Škoda s motorem umístěným vpředu a pohonem předních kol. Favorit byl poprvé veřejnosti představen v roce 1987 na strojírenském veletrhu v Brně.
můžete mít ZÍTRA
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průběhu normalizace.
můžete mít ZÍTRA
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů.
můžete mít ZÍTRA
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů.
můžete mít ZÍTRA
ÚVMV GT (1970) 1:43 – Verze 01
Vůz ÚVMV GT je prototyp unikátního sportovního kupé s motorem umístěným vzadu a s pohonem zadních kol, který byl vyvíjen v šedesátých letech pod záštitou Ústavu pro výzkum motorových vozidel. Na výrobě prototypu ÚVMV GT se významně podílely dvě československé firmy
můžete mít 5.11. - 6.11.
ÚVMV GT (1970) 1:43 – Verze 01
Vůz ÚVMV GT je prototyp unikátního sportovního kupé s motorem umístěným vzadu a s pohonem zadních kol, který byl vyvíjen v šedesátých letech pod záštitou Ústavu pro výzkum motorových vozidel. Na výrobě prototypu ÚVMV GT se významně podílely dvě československé firmy
můžete mít 5.11. - 6.11.
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Tato unikátní tříkolka, disponující motorem o objemu 350 cm3. Mezi lidmi získala spoustu zajímavých přezdívek – hadrák, hadraplán, hadrolet, prchající stan nebo montgomerák.
můžete mít ZÍTRA
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Tato unikátní tříkolka, disponující motorem o objemu 350 cm3. Mezi lidmi získala spoustu zajímavých přezdívek – hadrák, hadraplán, hadrolet, prchající stan nebo montgomerák.
můžete mít ZÍTRA