Klientské centrum

Klientské centrum je dostupné pro všechny registrované a přihlášené uživatele. Pokud chcete přejít do klientského centra, klikněte na tlačítko níže.

Přejít do klientského centra

Jaké výhody přináší?

  • Možnost sledovat všechy provedené objednávky, jejich průběh a historii. V rámci jednotlivých objednávek je možné hodnotit zakoupené zboží, provádět vratky a reklamace.
  • Možnost tvorby nákupních seznamů
  • Možnost přihlášení se do věrnostních klubů a čerpání jejich výhod
  • Možnost nastavení hlídacího psa (sledování dostupnosti nebo ceny zboží)

Jak se dostat do klientského centra?

  • V první řadě je nutné mít vytvořen uživatelský účet. Pokud účet ještě nemáte, novou registraci můžete provést zde.
  • Přihlášení do klientského centra je možné kliknutím na ikonu Můj účet (v mobilní verzi stránek se nachází ikona s názvem Účet). Ta se nachází v pravé horní části obrazovky.
  • Po zadání a potvrzení přihlašovacích údajů dojde k přihlášení do účtu.
  • Přístup do klientského centra je následně k dispozici pod stejnou ikonou Můj účet.

Struktura klientského centra

Klientské centrum je rozděleno do několika částí. Každá část je věnována jiné oblasti.

Objednávky

Stránka obsahuje všechny v minulosti vytvořené objednávky. U každé z nich je evidované číslo objednávky, které slouží pro případnou komunikaci se zákaznickým centrem nebo při osobním vyzvednutí zboží a další související údaje.

Obrazovka je rozdělená do dvou sekcí:

  • Doručované objednávky - Zobrazuje nedokončené objednávky, které ještě nebyly doručeny. Na stránce jsou zobrazené včetně všech informací a ovládacích tlačítek, pokud by bylo potřeba s objednávkou dále pracovat.
  • Uzavřené objednávky - Zobrazuje všechny starší, uzavřené objednávky. Poslední uzavřená objednávka je zobrazena včetně všech informací a ovládacích tlačítek. Starší objednávky jsou zobrazeny ve sbaleném stavu. Pro zobrazení dalších informací je nutné zobrazit jejich detail.

Nákupní seznamy

Nákupní seznam slouží jako seznam zamýšlených nákupů, když už máte vybráno, ale nakupovat budete později. Seznam také můžete jednoduše sdílet s blízkými. Na stránce můžete procházet již vytvořené seznamy nebo vytvářet nové.

Účet a nastavení

Stránka slouží na správu uživatelského účtu a jeho nastavení. Je rozdělena na následující sekce:

  • Základní údaje - Obsahuje základní údaje účtu jako jméno, příjmení, e-mail a další. Také je zde možnost základní údaje změnit nebo změnit heslo pro přihlášení.
  • Doručovací adresy - Slouží na správu doručovacích adres. V procesu nákupu je poté možné vybírat z uložených variant.
  • Fakturační adresy - Slouží na správu fakturačních adres. V procesu nákupu je poté možné vybírat z uložených variant.
  • Uložené platební karty - Pokud v průběhu nákupu odsouhlasíte uložení platební karty, tato uložená karta se zde objeví. Zde máte možnost kartu případně odstranit.
  • Odběr marketingových zpráv - Zde můžete nastavit zasílání informací o novinkách a nabídkách.
  • Zrušit účet - Slouží ke kompletnímu zrušení uživatelského účtu.

Věrnostní kluby

V rámci uživatelského účtu máte možnost využívat výhod věrnostních klubů. Na této stránce uvidíte všechny dostupné věrnostní kluby s možností se do nich přihlásit.

Hlídací psi

Hlídat pro vás můžeme buď dostupnost zboží (pokud produkt není skladem) nebo jeho cenu. Stačí jedno kliknutí a my vám pošleme e-mail, jakmile je zboží dostupné nebo jeho cena klesne na vámi zadanou částku.

Pokud pro vás již není hlídání daného produktu aktuální, můžete ho v klientském centru zrušit.

Jak založit hlídacího psa?

U jednotlivých produktů stačí kliknout na Hlídat cenu, nastavit částku a je hotovo. My už vám dáme vědět.

Odhlásit

Slouží k odhlášení se od aktuálního účtu.