Dobrý den,
píši Vám ohledně nepovedené reklamace batohu, který byl zakoupen v rámci objednávky č. 88535943 a následně zaplacené faktury č. 5014023812. Batoh, včetně Mp3 a myši byly osobně vyzvednuty 24.6.2015 ve středu v 17:50 24.6.2015. Následně došlo ke zjištění vady na batohu (prořízlá přední kapsa) . Jelikož mi reklamaci na pobočce neuznali, tak jsem chtěl znát konečné stanovisko z Mall.
Ano 4 pracovní dny trvalo, než jsem došel zboží vrátit na pobočku a to z těchto důvodů. Čtvrtek a pátek (25.-26.6.2015) jsem byl služebně mimo Brno. Není problém doložit ze společnosti MND a.s.. Dále nemám problém doložit čestné prohlášení 5 lidí, kterým jsem vadu ukázal během víkendu, o tom, že zboží takto došlo. V pondělí a úterý jsem se bohužel nedostal na pobočku z osobních a pracovních důvodů (dojíždím do práce do Hodonína - MND a.s. a bohužel nevyšlo zajít na pobočku do 18:00) a ve středu mi paní na pobočce oznámila, že už reklamaci nemůže přijmout.
Proto jsem žádal o zpětnou vazbu k reklamaci, která je z mé strany oprávněná. Ostatní zboží jako mp3 a myš byly v pořádku. Byl jsem ochoten přijmout nový a stejný batoh, ale určitě se mi nelíbilo abych zaplatil 1009 Kč za batoh s tak významou vadou!
Z reklamačního oddělení mi bylo napsáno, že batoh musím poslat zpět a že to bude posouzeno. K tomuto kroku jsem se nerozhodl z jednoho prostého důvodu. Pokud reklamace nebyla uznána na pobočce 4 dny po nákupu, tak jsem neviděl smysl utratit další poštovné abych slyšel to stejné stanovisko z Vaší ústředny (tam jsem poslal podrobný popis vady, včetně foto).
Proto jsem byl s nákupem nespokojen a jsem rozhodlý u Mall již nenakupovat.
S pozdravem,
Marian