Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Kuchyňský robot Sencor STM 6356YL s bajonetovým systémem, výkyvným ramenem a 8 rychlostmi, do kterého se vejde až 1,5 kg těsta. Planetární systém hnětení, míchání a šlehání zaručuje bezezbytkové promíchání obsahu mísy. Nechybí ani tepelná pojistka proti přehřátí.
Momentálně nedostupné
Příslušenství k robotům v podobě balónové metly. SENCOR STX 038 je doplňkovým příslušenstvím ke kuchyňským robotům STM 635× / 637× / 787×.
Momentálně nedostupné
Příslušenství k robotům v podobě míchací metly. SENCOR STX 042 je doplňkovým příslušenstvím ke kuchyňským robotům STM 635× / 637× / 787×.
Momentálně nedostupné
SENCOR SVX 013HF sada filtrů pro SVC 8×
Momentálně nedostupné
SENCOR SVX 045HF sada filtrů SVC 0825WH
Momentálně nedostupné
SENCOR SVX 046HF hepafiltr k SVC 78×
Momentálně nedostupné
SENCOR SWK 1031SS konvice
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.