Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
SENCOR SWK 1103LM konvice
Momentálně nedostupné
SENCOR SWK 1501GR KONVICE
Momentálně nedostupné
SENCOR SWK 2194RD konvice
Momentálně nedostupné
Rychlovarná konvice s příkonem 2200 W o objemu 1,7 litru. SENCOR SWK 7000WH je vybavena vyjímatelným a omyvatelným filtrem, ukazatelem hladiny vody a centrálním 306° STRIX konektorem. Dvojnásobný bezpečnostní systém a světelná indikace provozu.
Momentálně nedostupné
SENCOR SWS 4900 METEOSTANICE
Momentálně nedostupné
Digitální LCD zápisník 10 palcový LCD displej Štíhlá a lehká konstrukce Tlačítko proti náhodnému smazaní obsahu Digitální LCD tablet pro psaní poznámek, upomínek a kreslení bez plýtvání papírem.
Momentálně nedostupné
Digitální LCD zápisník 14 palcový LCD displej Štíhlá a lehká konstrukce Tlačítko proti náhodnému smazaní obsahu Digitální LCD tablet pro psaní poznámek, upomínek a kreslení bez plýtvání papírem.
Momentálně nedostupné
Ústní sprcha dokáže účinně odstranit bakterie, zbytky jídla a plak v mezizubních prostorech a parodontálních váčcích.
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.