10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR SEC 372T stolní kalkulačka displej 12 míst modrá SENCOR SEC 372T stolní kalkulačka displej 12 míst modrá
SENCOR SEC 372T stolní kalkulačka displej 12 míst modrá

Sencor SEC 372T stolní kalkulačka displej 12 míst modrá

můžete mít 26.11. - 27.11.

SENCOR SEC 377/ 10 DUAL SENCOR SEC 372T stolní kalkulačka displej 12 míst modrá
SENCOR SEC 377/ 10 DUAL

SENCOR SEC 377/ 10 DUAL

můžete mít 28.11. - 29.11.

SENCOR SEC 377/ 8 DUAL SENCOR SEC 377 stolní kalkulačka displej 8 míst
SENCOR SEC 377/ 8 DUAL

SENCOR SEC 377/ 8 DUAL

můžete mít 28.11. - 29.11.

SENCOR SEC 377 stolní kalkulačka displej 8 míst SENCOR SEC 377 stolní kalkulačka displej 8 míst
SENCOR SEC 377 stolní kalkulačka displej 8 míst

Sencor SEC 377 stolní kalkulačka displej 8 míst

můžete mít 26.11. - 27.11.

SENCOR SEC 106 BU SENCOR SEC 377 stolní kalkulačka displej 8 míst
SENCOR SEC 106 BU

SENCOR SEC 106 BU

Momentálně nedostupné

Akce
SENCOR SEC 180 SENCOR SEC 180
SENCOR SEC 180

Školní kalkulačka s pevným plastovým krytem. 56 integrovaných matematických funkcí např: Binární, oktální, hexadecimální výpočty, hyperbolické funkce.

Momentálně nedostupné

Od MALL

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.