Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Kalkulačka stolní Sencor SEC 350, 8místný displej
můžete mít 29.11. - 3.12.
Kalkulačka stolní Sencor 340/12, 12míst.displej
můžete mít 29.11. - 3.12.
Kalkulačka stolní Sencor SEC 320/8, 8míst. displej
můžete mít 29.11. - 3.12.
SENCOR SEC 150 GN
můžete mít 28.11. - 29.11.
Stolní kalkulačka se všemi důležitými funkcemi pro vaše podnikání. Sencor SEC 332 T na displeji zobrazí až 12 číslic a automaticky se vypíná. Vypočítá vám procenta, DPH nebo odmocninu a je vybavená opravným tlačítkem.
můžete mít DNES
Stolní kalkulačka s velkým 8-mi místným displejem. Výpočet procent, výpočet odmocniny. Označení 3-číslicové čárky
můžete mít 25.11.
Školní kalkulačka s pevným plastovým krytem. 56 integrovaných matematických funkcí např: Binární, oktální, hexadecimální výpočty, hyperbolické funkce.
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.